online cloud Lakeland rozwiązania e-commerce

Firma Uxeria udostępniła nową aplikację UXresponse, oferującą możliwość przeprowadzenia w prosty sposób badań i testów online na użytkownikach.  Oferta adresowana jest do sklepów internetowych, marketerów i agencji reklamowych.

Rozwiązanie pozwoli na skorzystanie z kilku gotowych szablonów badań, obejmujących: „Badanie pierwszego wrażenia strony WWW”, Badania e-sklepów oraz Badanie reklamy. Po 48 godzinach, użytkownik otrzymuje raport, opatrzony komentarzami ekspertów oraz wypowiedziami i ocenami testerów.

„Nie każdy oczekuje zaawansowanych analiz usability oraz wielostronicowych raportów, których przygotowanie trwa wiele miesięcy. Jednak – co zauważamy –  potrzeba badań i świadomych decyzji biznesowych stale rośnie. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić nowy i relatywnie niedrogi produkt – UXresponse – powiedział Igor Farafonow, head of UX w Uxeria.

UXresponse dostarcza predefiniowane rozwiązania ‚ready to use’, dzięki czemu stworzenie badania nie wymaga od zlecającego specjalistycznej wiedzy badawczej.

„Opierając się na setkach gotowych badań, przygotowaliśmy metodyki badawcze, które odpowiadają na pytania dotyczące stron i reklam.” – mówi Małgorzata Traczyk, Project Manager Uxeria.

Model działania aplikacji UXresponse, zawiera się w trzech krokach. Zdefiniowanie badania – np wskazanie linku do strony, określenie parametrów badania i finalnie w ciągu 48 godzin, otrzymanie raportu wraz z komentarzami testerów, komentarzem eksperta lub nagraniami video.

„W najbliższym zamierzamy rozszerzyć naszą ofertę badań szablonowych. Chcielibyśmy, by UXresponse pozwalało w sposób łatwy zbadać np. strony konkurencji, mailingi, materiały wideo, a być może  docelowo nawet umowy i regulaminy.” – dodaje Igor Farafonow.

W ciągu następnych kilku miesięcy planowane jest wdrożenie wielojęzykowej wersji produktu UXrespone, a także dobór odpowiednich paneli badawczych na światowym rynku.

Uxeria istnieje na rynku od 2011 roku. Dotychczas za pomocą narzędzia, przeprowadzono ponad 650 badań. Z rozwiązania skorzystali klienci tacy jak: Roca, Skandia, TUI, Saturn, Nordea, Ministerstwo Gospodarki, Millennium Bank, Pracuj.pl.