Adidas planuje dalszy rozwój sieci NEO w Polsce

NEO by Adidas

W tym roku na polskim rynku zadebiutowała nowa marka NEO by Adidas należąca do firmy Adidas AG. Do tej pory otwarto 2 sklepy brandu i – jak udało się nam ustalić – planowane są kolejne otwarcia również w centrach handlowych.

– Marka NEO by Adidas dobrze przyjęła się na polskim rynku. Pierwsze 2 otwarcia, które miały miejsce w tym roku, udowadniają, że jest to oferta, której poszukują klienci w Polsce. Na tę chwilę nie możemy mówić o szczegółach kolejnych otwarć, ale planujemy je jeszcze w tym roku. Obecnie trwają rozmowy z kolejnymi zarządcami centrów handlowych, w których chcielibyśmy posiadać salony NEO. Koncentrujemy się na rozwoju tego brandu w największych miastach kraju i zależy nam na obiektach najchętniej odwiedzanych przez klientów w danych miastach – mówi w rozmowie z Retailnet Robert Mazur, Key Account Manager w firmie Adidas Poland sp. z o.o.

W lutym br. w Polsce został otwarty pierwszy sklep sieci NEO. Znalazł się on na pierwszym poziomie Centrum Handlowego Arkadia w Warszawie. Sklep zajął powierzchnię 210 mkw. Na początku kwietnia spółka Adidas uruchomiła drugi sklep marki NEO w Polsce. Salon został otwarty w Centrum Handlowym Poznań City Center.

Marka NEO oparta jest na zupełnie innym modelu biznesowym niż flagowy brand koncernu Adidas. Produkty NEO skierowane są głównie do młodych ludzi podążających za najnowszymi trendami, szczególnie w wieku 14–19 lat. Filozofia NEO opiera się na wdrażaniu nowych rozwiązań w jak najszybszym czasie, tym samym dostarczając nowy towar do sklepów nawet 6 razy w tygodniu.

NEO oferuje produkty dla obu płci – obuwie, spodnie, t-shirty, bluzy, podkoszulki oraz dodatki – plecaki i torby. NEO posiada także w swojej ofercie odzież jeansową.

Przedstawiciele firmy Adidas będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska