Szersza oferta zakupowa w Atrium Koszalin

Atrium Koszalin

Atrium Koszalin

29 maja 2014 roku do grona najemców Atrium Koszalin dołączy drogeria Rossmann.

Drogeria Rossmann zajmie ponad 360 mkw. powierzchni centrum i zlokalizowana będzie na parterze. Asortyment tej sieci obejmuje około 16 tys. produktów, zarówno firm zagranicznych, jak i polskich producentów.

– Rossmann doskonale uzupełni ofertę Atrium Koszalin w branży zdrowie i uroda. Jesteśmy przekonani, że oferta drogerii będzie doskonale przyjęta przez klientów naszego centrum – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marta Hamarowicz, Head of Leasing Atrium Poland Real Estate Management.

Rossmann uzupełni ofertę Atrium Koszalin w branży zdrowie i uroda, reprezentowaną do tej pory przez takie marki jak: Apteka, Studio Urody Brand, Ziaja Dla Ciebie, Perfumeria Douglas, Hebe, Inglot, Drogeria Natura.

Atrium Koszalin to 127 sklepów i punktów usługowych na powierzchni ponad 55 tys. mkw. GLA. Wśród największych najemców centrum znajdują się: hipermarket Tesco, market budowlany Castorama, market z elektroniką Media Markt czy fitness club Pure Jatomi i Multikino. Na dwóch poziomach centrum znajdują się m.in. takie marki jak: Bershka, C&A, Carry, CCC, Centro, Claire’s, Cropp Town, Deichmann, Diverse, Douglas, Ecco, Empik, Gino Rossi, H&M, Home & You, House, Inglot, Kazar, Marks & Spencer, Mohito, New Yorker, Orsay, Promod, Pull and Bear, Reserved, Simple, Smyk, Solar, Stradivarius, Swiss, Tally Weijl, Taranko, Venezia, Yes. Dla klientów centrum przeznaczono 1,6 tys. miejsc parkingowych.

Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited. Atrium specjalizuje się w inwestowaniu, budowie i zarządzaniu centrami handlowymi w Europie Środkowej i Wschodniej. Według stanu na dzień 12 marca 2014 roku Grupa była właścicielem 153 obiektów handlowych o wartości rynkowej 2,40 mld euro, zlokalizowanych w 7 krajach (głównie w Polsce, Republice Czeskiej, na Słowacji i w Rosji, a ponadto na Węgrzech, w Rumunii i na Łotwie). W 2013 roku spółka Atrium osiągnęła dochód brutto z najmu w wysokości 203,5 mln euro. W Polsce Atrium posiada 23 działające obiekty handlowe.

Projekty spółki zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 6.2. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

 

Reklama

Galeria Jurajska