Poczta dostawy towarów

Klieci sklepów online w Wielkiej Brytanii będą otrzymywać zamówione towary nawet w niedzielę poźnym wieczorem – taką usługę wprowadza Royal Mail Group. Niedzielna obsługa ruszy pod koniec lata w stu punkach dostawy w całej Wielkiej Brytanii.

Decyzja jest to próbą zminimalizowania liczby niedostarczonych przesyłek do klientów, którzy nie są w stanie ich odebrać w dni powszechne. Poszerzona obsługa zostanie uruchomiona w punktach dostawy z największą ilością przesyłek w Anglii, Szkocji, Walii i Północnej Irlandii.

Royal Mail wprowadzi jednocześnie kilka nowych rozwiązań dla klientów e-sklepów. Punkty dystrybucji będą otwarte do późnego sobotniego wieczoru oraz w niedzielę, aby detaliści mogli szybciej przesłać paczki klientom, umożliwiając poniedziałkową dostawę do domu. Gdy adresat nie będzie akurta w domu, paczkę będzie można zostawić u zaufanenego sąsiada – klienci będą mogli wskazać takiego sąsiada lub przez stronę internetową zamówić opcję powtórnej dostawy

Obecnie Royal Mail ma 700 punktów dostawy z przedłużonymi godzinami pracy w środy.

Wyniki finansowo Royal Mail z lat 2013-2014 pokazały lekki, dwu procentowy wzrost przychodu. Poczta usiłuje pozostać liderem na rynku, adaptując przy tym najnowsze trendy i rozwiązania. Strategicznym celem firmy przyjetym na lata 2014-2015 jest utrzymanie pozycji lidera na coraz bardziej konkurencyjnym rynku dostaw przesyłek i listów w Wielkiej Brytanii.

Na Wyspach Royal Mail pozostaje największą siecią logistyczną obsługującą branżę e-commerce.

Przeczytaj pełną wersję artykułu na Evigo.com.