Plany rozbudowy Galerii Bursztynowej

Galeria Bursztynowa

29 maja 2014 roku otwarta zostanie Galeria Bursztynowa w Ostrołęce. Deweloperem jest firma Narev Inwestycje. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. W związku z ogromnym zainteresowaniem obiektem inwestor już teraz zapowiada plany jego rozbudowy.

Galeria Bursztynowa mieści się przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego w centrum Ostrołęki (ok. 54 tys. mieszkańców). Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi ok. 32 tys. mkw., z czego 27 tys. mkw. stanowi powierzchnia handlowa. Pełnobranżową dokumentację projektową przygotował arch. Jacek Zub z zespołem działu Zarządzania Projektami firmy Cushman & Wakefield. Inwestycję sfinansował Bank BPS wraz z konsorcjum banków spółdzielczych.

– Zrealizowaliśmy największą inwestycję handlową w Ostrołęce i naszym regionie w promieniu ponad 110 km. Jesteśmy przekonani, że Galeria Bursztynowa przyczyni się do dalszego rozwoju regionu dzięki bogatej ofercie handlowej i kulturowej oraz nowym miejscom pracy. W naszym obiekcie zastosowano najlepszej jakości rozwiązania zapewniające najwyższy poziom bezpieczeństwa. Zainstalowaliśmy m.in. innowacyjny laserowy system monitoringu ugięcia konstrukcji dachu. Budynek wyróżnia nowoczesna architektura z estetyczną elewacją z płyt ceramicznych – mówi Roman Tomczak, prezes spółki Narev Inwestycje.

Otwarcie Galerii Bursztynowej podzielone jest na 2 fazy. 23 maja otwarty został market budowlany i ogrodniczy Obi. 29 maja do dyspozycji klientów oddana zostanie pozostała część obiektu, czyli galeria handlowa wraz z hipermarketem Tesco.

– Ogromne zainteresowanie obiektem już w momencie otwarcia Obi zarówno klientów, jak i samych najemców przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Z niecierpliwością oczekujemy chwili, gdy nasi goście będą mogli skorzystać z pełnej oferty galerii. Wysoka odwiedzalność oraz sygnały ze strony najemców sprawiają, że rozważamy rozbudowę obiektu w niedługim czasie, dając tym samym możliwość ekspansji istniejącym i nowym markom – dodaje Roman Tomczak.

Galeria Bursztynowa wynajęta jest w 93 proc. Do największych najemców obiektu należą: Tesco, Obi, RTV Euro AGD, H&M oraz sklepy modowe z grupy LPP (Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp). Inni najemcy to m.in.: Martes Sport i 4F, CCC i Ray Obuwie, Big Star, Diverse, Lavard, Taranko, Tatuum, Top Secret i Quiosque, Rossmann, Lechpol, Briju, Triumph i Infigo oraz Toy Planet. Oferta usługowa obejmuje aptekę, salon prasowy Kolporter, księgarnię, cukiernię, pralnię, kantor oraz salony operatorów telekomunikacyjnych Orange i T-Mobile, a także punkty gastronomiczne.

– Galeria Bursztynowa to obiekt o zasięgu regionalnym. W centrum lokale wynajmują zarówno międzynarodowe sieci handlowe, jak i lokalni przedsiębiorcy. Poziom wynajmu jest wysoki, biorąc pod uwagę obecne warunki rynkowe. Zostały jeszcze pojedyncze lokale o niewielkiej powierzchni, które mogą być atrakcyjne dla lokalnych przedsiębiorców. Planowana przez dewelopera rozbudowa, jeszcze przed pełnym otwarciem obiektu, dowodzi o ogromnym potencjale tego regionu i słuszności decyzji inwestora – twierdzi Tomasz Górski, starszy negocjator, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.

Reklama

Galeria Jurajska