Piotr i Paweł: jeszcze 15 supermarketów w 2014 roku

Supermarket Piotr I Paweł

– Od początku roku otworzyliśmy już 5 supermarketów Piotr i Paweł i planujemy jeszcze 15 nowych. W maju ruszył w Katowicach drugi już w tym mieście supermarket Piotr i Paweł, który powiększył liczbę placówek w całej Polsce do 105 – mówi redakcji Retailnet Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor departamentu marketingu i PR Piotr i Paweł SA. Firma lokalizuje sklepy zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicy.

Nowo otwarty supermarket Piotr i Paweł przy ul. Gawronów 4 zajmuje ponad 1,2 tys. mkw. powierzchni sprzedaży.

W 2014 roku uruchomiono również supermarket Piotr i Paweł o powierzchni sprzedaży 750 mkw. w Galerii Bona w Niepołomicach pod Krakowem, w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Królowej Jadwigi 12 (pow. 540 mkw.), w Warszawie przy ul. Alei Wilanowskiej 89 (pow. 441 mkw.) oraz w Rudzie Śląskiej, przy ul. Zabrzańskiej 45 a.

Supermarket Piotr I Paweł

Supermarket Piotr i Paweł

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 105 sklepów. Pierwszy supermarket sieci Piotr i Paweł uruchomiono w 1991 roku. Pierwsze sklepy otwierane w oparciu o umowy na zasadach franczyzy ruszyły w 2000 roku. W zeszłym roku spółka poszerzyła sieć o kilka sklepów w centrach handlowych – m.in. w Poznań City Center i CH Batory w Gdyni.

Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc. E-sklep odnotował 19,5 proc. wzrost obrotu do poziomu prawie 50 mln. Zakupy przez internet są dostępne w każdym miejscu w Polsce. W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski. Wartość brandu wynosi 294 mln zł.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016