Greenpoint w nowym centrum handlowym

Kolekcja Greenpoint

Kolekcja Greenpoint

Spółka Fandango, właściciel sieci sklepów Greenpoint oferujących odzież damską i akcesoria, otworzy swój drugi sklep w Ostrołęce. Nowy punkt ruszy 29 maja br. wraz z otwarciem Galerii Bursztynowej. Greenpoint zajmie powierzchnię około 88 mkw. i będzie 73. sklepem tej marki w kraju.

Spółka w tym roku otworzyła już kilka sklepów, m.in. franczyzowy w Łukowie czy sklep własny w Siedlcach. Fandango planuje kolejne otwarcia sklepów zarówno franczyzowych, jak i własnych.

Marka Greenpoint funkcjonuje na polskim rynku od 2002 roku. Obecnie pod jej szyldem działają 72 salony, z czego większość to sklepy własne, 19 franczyzowych oraz kilka typu outlet. Wyłącznym dystrybutorem marki jest krakowska spółka Fandango Jan Orłowski sp.j. Poza sprzedażą tradycyjną firma prowadzi od 2012 roku sklep internetowy www.greenpoint.pl.

Spółka Fandango w 2005 roku wprowadziła system franczyzowy i obecnie 30 proc. sklepów sieci jest prowadzona przez partnerów franczyzowych. Średnia powierzchnia sklepów sieci Greenpoint to od 80 do 120 mkw. Sklepy marki otwierane są przede wszystkim w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Sieć poszukuje atrakcyjnych lokalizacji w centrach handlowych, przy głównych ulicach handlowych o dużym przepływie klientów (wtedy lokal musi być usytuowany na parterze z witryną i wejściem od strony głównego ciągu komunikacyjnego).

Reklama

Galeria Jurajska