Redan: rośnie sprzedaż online sieci modowej

Kolekcja Top Secret

Sprzedaż online Top Secret, najbardziej rentowna część biznesu modowego Grupy Redan, nadal odnotowuje tendencję wzrostową.

W kwietniu rozpoczęto wysyłkę dodatkowych newsletterów stylizacyjnych do użytkowników www.topsecret.pl, w których znajdują się propozycje zestawów i porady stylistów. Wprowadzono także bonus dla stałych klientów, których co trzecie zamówienie za minimum 50 zł zostanie wysłane gratis.

Oferta sklepu i wdrożone zmiany pozytywnie wpłynęły na wzrosty w polskim sklepie internetowym, który w kwietniu zrealizował o 62 proc. zamówień więcej i odnotował także wzrost ich wartości o 37 proc. rok do roku. Oznacza to, że e-sklep wysłał do swoich klientów o 25 proc. więcej sztuk asortymentu niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Dotychczasowe zamówienia zrealizowane w maju wskazują na utrzymanie trendu wzrostowego.

Wzrosty w wynikach notuje także ukraiński e-sklep, który w kwietniu odwiedziło o 68 proc. więcej użytkowników niż w kwietniu 2013 roku. Wartość zamówień wzrosła o 85 proc, natomiast liczba zrealizowanych zleceń wzrosła aż o 95 proc. rok do roku, a ilość wysłanych sztuk – o 44 proc.

Obecnie Redan prowadzi sprzedaż online w Polsce i na Ukrainie. Na przełomie maja i czerwca planuje uruchomić e-sklep w Rosji.

Redan SA jest właścicielem detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 600 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się salony marek Grupy.

Reklama

Galeria Jurajska