Salon Venezia
Salon Venezia

Spółka I.O. Venezia, która aktualnie prowadzi 67 salonów marki Venezia i 25 salonów Unisono zlokalizowanych na terenie całego kraju, planuje otwarcie nowych lokali w centrach handlowych. Przedstawiciele marki będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Od początku tego roku sieć Venezia powiększyła się o kilka nowych lokalizacji. Nowe sklepy pod szyldem marki Venezia pojawiły się m.in. w warszawskim centrum handlowym Blue City, Galerii Madison w Gdańsku oraz w Poznań City Center. Sklepy pod szyldem Unisono pojawiły się w warszawskim centrum outletowym Factory Annopolo oraz w Factory Kraków. W planach spółki jest ekspansja w kolejnych dużych miastach w Polsce.

– Podpisaliśmy umowę najmu salonu w Galerii Słonecznej w Radomiu dla Venezii. Natomiast w Bydgoszczy przejęliśmy w maju lokal pod salon Unisono w centrum handlowym Focus Bydgoszcz. W Galerii Warmińskiej w Olsztynie także mamy podpisane umowy najmu dla obydwu brandów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Zofia Nachiło-Morbiato, dyrektor ds. rozwoju I.O. Venezia sp.j.

– Bardzo zaawansowane lub zaawansowane negocjacje umów toczymy także w przypadku centrów handlowych w Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu i Płocku. Jeżeli udałoby nam się porozumieć w każdym z tych przypadków, nasza sieć zwiększyłaby się o 4 kolejne salony – podkreśla Zofia Nachiło-Morbiato.

Sklep marki Unisono
Sklep marki Unisono

Przypomnijmy: w ubiegłym roku spółka I.O. Venezia sp.j., właściciel marki Venezia, oddała do użytku 6 salonów sprzedaży – po 3 dla każdego brandu. Sklepy Venezia otwarto w Katowicach (Galeria Katowicka) i Warszawie (CH Wileńska oraz Factory Annopol), zaś Unisono – w Białymstoku (Alfa Białystok), Katowicach (Galeria Katowicka) i Warszawie (Galeria Wileńska).

I.O. Venezia sp.j. jest właścicielem 2 brandów – Venezia i Unisono. Łącznie posiada 92 sklepów, tj. ponad 10 tys. mkw. powierzchni handlowej. Venezia oferuje obuwie oraz torebki, a Unisono odzież dla kobiet. Dla obu marek prowadzone są sklepy internetowe.