Intermarché: pierwsze testy sklepu online po wakacjach

Supermarket Intermarch, Grupa Muszkieterów

Supermarket Intermarche, Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów, właściciel supermarketów spożywczych Intermarché oraz sklepów typu „dom i ogród” Bricomarché, chce zainwestować w rozwój swoich sieci blisko 6 mld zł. Inwestycje oprócz rozbudowy punktów sprzedaży będą dotyczyły także sektora e-commerce.

– Aktualnie przygotowujemy się do uruchomienia sklepu internetowego Intermarché. We Francji takie rozwiązanie funkcjonuje już od dłuższego czasu i sprawdza się bardzo dobrze. Z uwagi na komfort i oszczędność czasu klienci bardzo chętnie z niego korzystają. Jesteśmy przekonani, że ta formuła sprawdzi się również w Polsce. Testy francuskiego rozwiązania planujemy przeprowadzić po wakacjach. Liczymy na to, że na polskim rynku sklep internetowy Intermarché uda nam się uruchomić w niedalekiej przyszłości. Jeżeli chodzi o nasz drugi szyld – Bricomarché, wprowadzenie sprzedaży online dla produktów typu „dom i ogród” wydaje nam się bardzo ciekawe i także bierzemy je pod uwagę – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

Sklep internetowy Intermarché będzie działał na platformie, która jest rozwiązaniem dedykowanym dla Grupy Muszkieterów.

– Została stworzona dla nas i jest rozwijana we współpracy z francuskim Działem E-commerce Grupy Muszkieterów. Jeśli chodzi o zespół wdrożeniowy dla projektu, to składa się on z pracowników działu informatyki (rozwiązania informatyczne) oraz marketingu strategicznego (logistyka, technologia, komunikacja) – dodaje Patrick Renault.

Przypomnijmy: we Francji Grupa Muszkieterów prowadzi e-sklep pod nazwą Le Drive Intermarche. E- sklep działa z opcją dostawy zamówionego towaru bezpośrednio do domu oraz w opcji drive-in, gdy klient składa zamówienie przez internet, a następnie może odebrać spakowane zakupy w najbliższym sklepie stacjonarnym.

Grupa Muszkieterów w Polsce jest zrzeszeniem ponad 250 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 205 supermarketów Intermarché i 97 Bricomarché. Zgodnie z zapowiadaną strategią Grupa planuje do 2020 roku uruchomić w Polsce 295 nowych supermarketów Intermarché oraz 205 Bricomarché.

Reklama

Galeria Jurajska