Adept Investment: nowe projekty w miastach do 100 tys. mieszkańców

Adept Investment

Adept Investment

Nowe projekty handlowe, które realizowane będą w najbliższych 2–3 latach przez Adept Investment, koncentrują się w miastach o liczbie mieszkańców do 100 tysięcy. W opinii przedstawicieli spółki to obecnie obszar rynku z największym potencjałem.

Przykładem tego rodzaju inwestycji jest nowy projekt we Włocławku. Spółka kupiła już nieruchomość przy ul. Wienieckiej 17, która ma  powierzchnię ponad 5 tys. mkw. Powstanie tam obiekt handlowy do 2 tys. mkw.

Adept Investment dysponuje już prawomocnym pozwoleniem na budowę, dzięki czemu generalny wykonawca rozpoczął już prace na terenie inwestycji. – Jest to jedna z nielicznych dobrze skomunikowanych działek w tej części miasta, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród wszystkich sieci spożywczych – poinformowali przedstawiciele spółki.

Atutem tej lokalizacji, jak poinformowano, jest sąsiedztwo największych osiedli mieszkaniowych Włocławka oraz połączenie z centrum miasta.

Zakup tej nieruchomości jest konsekwencją wdrożonej strategii działalności spółki, którą Adept Investment realizuje od 2 lat. Aktualnie w portfelu firmy znajduje się blisko 60 tys. mkw. powierzchni pod handel na terenie całego kraju z przeznaczeniem pod budowę parków handlowych do 3 tys. mkw.

Adept równolegle inwestuje w miasta małej i średniej wielkości, jak i w aglomeracje takie jak Warszawa czy Kraków, gdzie w II kw. tego roku zakupił nieruchomości na łączną kwotę 18 mln zł. Szczegóły tych transakcji spółka przekaże po zamknięciu procedur administracyjnych związanych z budową planowanych tam obiektów.

Podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum 2014 Fall Edition, część nieruchomości z portfela spółki, które aktualnie są przygotowywane do komercjalizacji, zostaną zaprezentowane potencjalnym najemcom na stoisku 1.5 Adept Investment.

Adept Investment to spółka z polskim kapitałem, pozyskująca nieruchomości na terenie całego kraju. Specjalizuje się w inwestycjach w budowę obiektów handlowych do 3 tys. mkw. oraz komercjalizacji i rekomercjalizacji powierzchni handlowych w obiektach zleconych.

Reklama

Galeria Jurajska