sms online

W ramach kooperacji zostało udostępnione zintegrowane narzędzie, z pomocą którego użytkownicy będą mogli swobodnie dokonywać wysyłek SMS do swoich klientów. Dodatkowo, w ramach promocji sklepy działające na Shoplo.com, otrzymają pakiet 300 darmowych wiadomości tekstowych.

Współpraca z uznaną na rynku polskim i międzynarodowym platformą sklepową Shoplo.com ma na celu ułatwienie wysyłki SMSów przez właścicieli e-sklepów do swoich klientów. Zastosowanie technologii SMS w marketingu bezpośrednim znajduje coraz szersze zastosowanie w dotarciu do konsumentów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl w 2013 roku na próbce ponad 2160 respondentów, stwierdzono m.in., że aż 36,6% badanych wyraziło chęć otrzymywania powiadomień o promocjach w sklepach i punktach usługowych za pomocą SMS-ów.

SMSowe oferty promocyjne

„Zdecydowana większość respondentów (81,2%) uznała, że SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich skłonić do odwiedzenia strony internetowej sklepu w celu bliższego zapoznania się z ofertą. Klienci Shoplo.com już teraz mogą spiąć usługę oferowaną przez SerwerSMS.pl z systemem obsługującym ich sklep internetowy. Narzędzie to pozwala poinformować szybko i precyzyjnie np. o: statusie zamówienia, realizacji i procesie rejestracji, jak również nowościach w ofercie. ” – mówi Daniel Zawiliński, CMO w Platformie SerwerSMS.pl

Aplikacja dostępna w Shoplo App Store

Aplikacja jest dostępna dla klientów Shoplo.com od poniedziałku, 02.06.2014r. Każdy przedsiębiorca korzystający z platformy pobierze ją za darmo z Shoplo App Store. – Mamy nadzieję, że integracja z SerwerSMS.pl jeszcze bardziej ułatwi właścicielom sklepów komunikację ze swoimi klientami. Dzięki aplikacji wysyłka SMSów oraz zarządzanie nią będą banalnie proste. Każdy e-sprzedawca będzie mógł też sam przekonać się o skuteczności narzędzia, dzięki pakietowi 300 darmowych wiadomości tekstowych – dodaje Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager w Shoplo.com

Firma SerwerSMS.pl zajmuje się marketingiem mobilnym poprzez działania na rynku masowej komunikacji. Firma wysyła wiadomości do konsumentów za pomocą SMS, MMS czy VMS. Firma działa na polskim rynku od 2003 roku. Shoplo.com, jest aplikacją odpowiedzialną za wszystkie aspekty tworzenia oraz zarządzania sklepem internetowym, została założona jako startup, a obecnie posiada szeroką bazę klientów.