Toys”R”Us planuje dalszy rozwój w Polsce

Wojciech Czernek, Toys”R”Us

Wojciech Czernek, Toys”R”Us

Firma Toys”R”Us cały czas przygląda się polskiemu rynkowi centrów handlowych. Spółka planuje kolejne otwarcia na terenie centrów handlowych w największych miastach kraju. Obecnie trwa finalizacja umów z deweloperami.

– Aktualnie pracujemy nad wieloma projektami. Kilka z nich jest już w bardzo zaawansowanej fazie, jednakże wolelibyśmy nie zdradzać szczegółów, odnośnie konkretnych dat otwarć oraz miast, w których znajdą się sklepy sieci. Obecne posiadamy 8 działających sklepów. Ostatni został otwarty w Krakowie w Centrum Handlowym Krokus i cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – mówi z rozmowie z redakcją Retailnet Wojciech Czernek, dyrektor zarządzający Toys”R”Us w Polsce.

Na temat rozwoju marki w naszym kraju będzie można porozmawiać z przedstawicielami firmy podczas wrześniowego Shopping Center Forum.

– Bierzemy udział w Shopping Center Forum ze względu na wagę tego wydarzenia oraz możliwość śledzenia zmian na jakże dynamicznym rynku centrów handlowych – dodaje.

Sklepy sieci Toys”R”Us znajdują się obecnie w centrach handlowych w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Lublinie, Krakowie, Rzeszowie i Wrocławiu.

Toys”R”Us Poland sp. z o.o. jest właścicielem sieci sklepów Toys”R”Us, które w Polsce zajmują od ok. 1,3 tys. do ok. 2 tys. mkw. powierzchni.

Poza produktami dla dzieci znanych i renomowanych producentów firma w swoich salonach oferuje także artykuły własnych marek – tj.: Babies”R”Us, Air Zone, Avigo, Bruin Infant, Bruin Preschool, Dream Dazzlers, Edu Science, Fast Lane, Home Depot, Just Like Home, Pavilion, Play On, Sizzlin’ Cool, Stats, Totally Me!, TM!, True Heroes, Universe of Imagination, You & Me.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016