CCC z 18 proc. wzrostem sprzedaży

Salon CCC w Centrum Handlowym Agria Park

Salon CCC w Centrum Handlowym Agria Park

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki CCC SA za maj 2014 wyniosły 171,3 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 18,1 proc. Przychody za okres styczeń – maj wyniosły 709,9 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2013 o 33,6 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za maj wyniosły 163,9 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 15,6 proc., narastająco za okres styczeń – maj wyniosły 679,1 mln zł i były wyższe o 34 proc. w stosunku do tego samego okresu 2013 roku.

Jak informowała redakcję Retailnet.pl Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu CCC SA – Lata 2014–2015 zaważą na przyszłości CCC. Spółka zamierza udowodnić, iż jej międzynarodowe aspiracje są realistyczne i uzasadnione. Oczekujemy, iż będzie to najbardziej spektakularny okres w historii CCC pod względem przyrostu powierzchni handlowej, przychodów ze sprzedaży i zysku netto. Ponadto do roku 2015 CCC zamierza stać się największą firmą obuwniczą w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech i ugruntować pozycję niekwestionowanego lidera na rynku obuwniczym w Polsce.

W latach 2013–2015 powierzchnia handlowa CCC powiększy się o około 200 tys. mkw. W 2013 – 42,3 tys. mkw., w 2014 – 75 tys. mkw., a w 2015 – 80–95 tys. mkw. Zarząd spółki CCC oczekuje, że tempo wzrostu przychodów ze sprzedaży znacząco przekroczy 30 proc. w roku 2014, a już w roku 2015 spółka przekroczy poziom 3 mld zł przychodów ze sprzedaży. Firma w 2014 roku planuje otworzyć około 160–170 sklepów. Obecnie średnia powierzchnia sklepu CCC wynosi 500 mkw.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016