Rosną przychody sieci Intersport

Intersport

Zarząd Intersport Polska SA informuje, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w maju 2014 roku wyniosły 18 768 tys. zł i były wyższe o 10,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 16 922 tys. zł).

Narastająco od stycznia do maja 2014 roku łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 96 385 tys. zł, czyli więcej o 4,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 92 570 tys. zł).

W tym roku salony sieci Intersport zostały otwarte w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie oraz w Galerii Amber w Kaliszu.

Obecnie spółka nie ma podpisanych kolejnych umów najmu w centrach handlowych. W związku z planami rozwoju sieci jej przedstawiciele nie wykluczają jednak zawarcia nowych umów i powstania kolejnych salonów w tym roku i najbliższych latach.

Obecnie sieć Intersport liczy 35 salonów ulokowanych w największych miastach kraju. Sieć sportowa obecna jest na rynku w obiektach handlowych różnej wielkości, w tym najbardziej prestiżowych, jak CH Arkadia w Warszawie, CH Riviera w Gdyni, CH Silesia City Center w Katowicach, CH Stary Browar w Poznaniu czy CH Manufaktura w Łodzi.

Intersport to największa na świecie Grupa Zakupowa zrzeszająca podmioty gospodarcze prowadzące samodzielną działalność handlową, mające prawo do posługiwania się znakiem towarowym Intersport. Obecnie w 37 krajach działa ponad 5 tys. sklepów. Grupa Intersport jest liderem w Europie i na świecie posiadającym największy udział w rynku artykułów sportowych.

Przedstawiciele Intersport SA będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016