LPP zwiększa przychody o 30 proc.

Kolekcja Reserved

Kolekcja Reserved

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2014 roku przez GK LPP SA wyniosły około 401 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2013 roku o 30 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 62 proc. i była równa marży zrealizowanej w maju roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2014 roku wyniosła około 1,7 mld zł. Przychody te były wyższe o 24 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

LPP to największa grupa odzieżowa w Polsce. Flagową marką spółki jest Reserved, ale grupa posiada również kilka innych brandów odzieżowych: Mohito, Cropp Town, House oraz Sinsay. Grupa LPP SA prowadzi działalność w Polsce, Estonii, Czechach, na Litwie, Łotwie, Węgrzech, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Cyprze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

29 maja firma LPP otworzyła salony marki Mohito, Reserved, House, Cropp Town, Sinsay w marcredo Center Kutno oraz w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce.

Jak informował Marek Piechocki, prezes zarządu LPP SA – planujemy w roku 2014 uzyskanie dynamiki przyrostu sieci handlowych na poziomie dwudziestu kilku procent. Oprócz działalności na rynkach, na których jesteśmy od lat, pierwsze sklepy naszych marek powstaną w Chorwacji, w Niemczech, a także, przy współpracy z franczyzobiorcą, na Bliskim Wschodzie.

Przedstawiciele spółki LPP SA będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016