W maju sprzedaż Wojasa wyniosła prawie 17 mln zł

Kolekcja Wojas

Kolekcja Wojas

W maju 2014 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy Wojas SA wyniosły 16,9 mln zł i były wyższe o 32,7 proc. od osiągniętych w maju 2013 roku. W okresie styczeń – maj 2014 skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły około 79,7 mln zł i były wyższe o 22,4 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w maju 2014 roku wyniosły 14,8 mln zł i były wyższe o 29,1 proc. od przychodów osiągniętych w maju 2013 roku. Narastająco w okresie styczeń – maj 2014 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 68,3 mln zł i były wyższe o 32,4 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Strategia grupy Wojas SA zakłada dalszy wzrost i powiększanie udziału rynkowego poprzez rozwój organiczny sieci sprzedaży. Wzrost liczby placówek własnych oraz poprawa efektywności w dotychczasowych są głównymi elementami tej strategii.

W I kwartale 2014 roku spółka Wojas SA otworzyła 7 nowych własnych sklepów w Polsce (Galeria Mokotów Warszawa, Ogrody Elbląg, Europa Centralna Gliwice, CH Gołąbkowice w Nowym Sączu, Atrium Felicity Lublin, Galeria Amber Kalisz, Galeria Siedlce), zamykając 1 w Solaris Opole.

Dodatkowo uruchomiono 1 jeden sklep na Słowacji – Avon Bratysława, zamykając 2 sklepy zlokalizowane w Presov i Nitra. W wyniku przejęcia jednostki zależnej Wojas Shoes s.r.o. grupa kapitałowa powiększyła się o salon zlokalizowany w CH Palladium Praga. Własna detaliczna sieć sprzedaży na 31 marca 2014 roku liczy 161 sklepów, z czego 152 w kraju, 8 na Słowacji i 1 w Czechach. W I kwartale 2014 roku spółka kontynuowała remodeling istniejących sklepów.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska