Alma uruchamia zakupy przez TV

Delikatesy Alma

Delikatesy Alma

Sieć delikatesów Alma oraz firma Samsung nawiązała współpracę umożliwiającą zakup produktów spożywczych za pomocą telewizora.

Na platformie Samsung Smart TV pojawiła się aplikacja umożliwiająca zamówienie zakupów z dostawą. Alma24 dostępna na telewizorach Samsung Smart TV z serii E i F, to aplikacja popularnych Delikatesów internetowych Alma24.pl, umożliwiających szybkie zamówienie zakupów z dostawą do domu.

W ofercie sklepu znajdzie się ponad 20 tys. wyselekcjonowanych produktów spożywczych, chemicznych, a także kosmetyków od znanych producentów. Za pośrednictwem aplikacji Alma24 będzie można zamówić produkty z dostawą pod wskazany adres na terenie 17 miast.

Dostawa każdego zamówienia w wybranych terminach jest od kwoty 50 zł całkowicie bezpłatna.

To pierwsza w Polsce tego typu aplikacja na platformie Smart TV, która umożliwia zamawianie produktów spożywczych za pośrednictwem telewizora. Na platformie Samsung Smart TV wystarczy włączyć aplikację Alma24 i klient może w kilku prostych krokach zamówić niezbędne artykuły. Złożenie zamówienia odbywa się w prosty sposób: wystarczy wpisać kod pocztowy miejsca dostawy, wybrać odpowiednie produkty i zalogować się. Po tym, klient wybiera termin dostawy oraz formę płatności, po czym zatwierdza wszystkie parametry zamówienia.

Z poziomu aplikacji Alma24 łatwo można wyszukać produkty, które można także filtrować zgodnie z określonymi kryteriami, takimi jak ich cena. Aplikacja daje także możliwość tworzenia list zakupów oraz ich edycji. Dzięki niej klient dowie się także jakie są aktualne promocje na produkty dostępne w ofercie Delikatesów Alma24.

Dostawa produktów możliwa jest w dniu zamówienia. Usługa dostępna na terenie 17 największych miast w tym np. w Bydgoszczy, Częstochowie, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i w Trójmieście.

Delikatesy internetowe Alma24.pl to najszersza sieć dystrybucji wśród internetowych sklepów spożywczych w Polsce. W ofercie delikatesów on-line znajduje się ponad 20 tys. artykułów. Spółka prowadzi dostawy w 17 miastach w Polsce. Tradycyjna sieć sklepów stacjonarnych to blisko 50 punktów sprzedaży.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016