Perfumeria Douglas

W najbliższych miesiącach firma Douglas planuje otwarcia kilku nowych perfumerii w centrach handlowych. Cały czas toczą się też rozmowy z deweloperami obiektów, w których sieć również zamierza być obecna.

– W najbliższym czasie, bo już na przełomie lipca i sierpnia planujemy otwarcie nowej perfumerii w Galerii Amber w Kaliszu. We wrześniu nowa perfumeria Douglas pojawi się także w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Jesteśmy także w trakcie rozmów dotyczących trzech kolejnych otwarć, w niezwykle interesujących i rokujących lokalizacjach w galeriach handlowych – mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Dąbrowska, Expansion & Investment Director Douglas Polska.

W ciągu ostatnich miesięcy portfolio sieci perfumerii Douglas powiększyło się o nowe lokalizacje w: Krakowie, Elblągu, Łomży i Lublinie. Tym samym obecnie na rynku w naszym kraju działa 110 perfumerii sieci.

Douglas Polska to sieć perfumerii z asortymentem ponad 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym 70 marek dostępnych wyłącznie w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, Sensai Kanebo International, Collistar). W każdym sklepie można skorzystać z bezpłatnych porad kosmetycznych. W wybranych salonach działają też dodatkowe usługi, np. Szkoły Makijażu i gabinety spa.

W Polsce Douglas obecny jest od 2001 roku i posiada sklepy o łącznej powierzchni ponad 30 tys. mkw. Sieć zatrudnia ponad 1,3 tys. osób. Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii to flagowy sklep sieci. Klienci mogą zakupić produkty oferowane przez sieć także za pośrednictwem sklepu internetowego.