Rośnie sprzedaż sieci Gino Rossi i Simple

Kolekcja Gino Rossi

Sprzedaż detaliczna w salonach marki Gino Rossi wyniosła w maju br. 9,5 mln zł i była o 30 proc. wyższa rok do roku. Natomiast sprzedaż detaliczna w salonach marki Simple CP w tym okresie wyniosła 7,8 mln zł i była wyższa o 13 proc. w porównaniu do maja ubiegłego roku.

Grupa Gino Rossi zanotowała w maju sprzedaż na poziomie 18,4 mln zł, co oznacza wzrost o 24 proc. rok do roku. W okresie styczeń-maj 2014 sprzedaż Grupy GR wyniosła 94,5 mln zł i jest o 19 proc. wyższa od tego samego okresu roku ubiegłego.

Gino Rossi zarządza markami Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie grupy Gino Rossi znajdują się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 72 salony firmowe w Polsce i za granicą, a Simple Creative Products liczy obecnie ponad 52 salony firmowe.

W planach na 2014 rok jest dalszy rozwój sieci sprzedaży do poziomu 79 salonów własnych i franczyzowych Gino Rossi oraz 55 salonów własnych i franczyzowych Simple CP. Otwarcia nowych sklepów będą także za granicą. Firma chce otwierać sklepy franczyzowe w Czechach i na Słowacji. Pod koniec ubiegłego roku otwarto pierwszy sklep franczyzowy na Słowacji.

We wrześniu spółka otworzy salon Gino Rossi o powierzchni 130 mkw. w Galerii Warmińskiej na poziomie 0 oraz salon Simple CP, który zajmie lokal o powierzchni 82 mkw. na poziomie 1.

Reklama

Galeria Jurajska