vogue sprzedaż internetowa

Vogue jest pierwszym czasopismem z profilem w serwisie Instagram na którym można kupować ubrania. Stało się tak dzięki współpracy miesięcznika z platformą LiketoKnow.It.

Jak to wygląda w praktyce? Czytelnicy mogą lajkować instagramowe wpisy Vogue które posiadają odpowiedni link LiketoKnow.It. Później otrzymują e-mail z informacją gdzie mogą zakupić wybrany produkt. Dzięki temu nie muszą na własną rękę szukać artykułów, które wpadły in w oko. Z kolei dla Vogue jest to łatwy sposób sprzedaży produktów opisanych w czasopiśmie.

Pod koniec maja 2014 Vogue poinformował czytelników na swojej stronie internetowej o nowej formie zakupów. Vogue umieścił też post na Instagramie z pierwszym linkiem, który miał na celu zobrazowanie użytkownikom jak działa nowa funkcja.

Vogue jest pierwszym czasopismem które skorzystało z platformy, ale pewnością nie ostatnim bo LiketoKnow.it już planuje współpracę z innymi wydawnictwami. „Nasza platforma jest jedyną taką na rynku. LiketoKnow.It to pierwszy produktem skierowanym do konsumentów którzy funkcjonują na Instagramie.” – mówi w rozmowie z Evigo Kaetlin Andrews z firmy RewardStyle, do której należy LiketoKnow.It.

„Chcemy ułatwić wydawnictwom realizowanie własnych planów e-commerce zgodne z ich strategią” – dodaje Kaetlin.

Pełna wersja artykułu w serwisie Evigo.com