Pepco zdradza plany ekspansji w Polsce i za granicą

 

Sklep Pepco

Sklep Pepco

Pepco Poland sp. z o.o. należąca do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited i działająca w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej planuje uruchomienie nowych sklepów w Polsce oraz w Czechach.

– W czerwcu 2014 roku zostaną otwarte kolejne 4 sklepy sieci w Polsce: w Rokietnicy, w Krakowie w CH Czyżyny, w Kielcach w CH Pasaż Świętokrzyski oraz w Tomaszowie Mazowieckim. Tym samym Pepco przekroczyło liczbę 510 sklepów w Polsce – poinformowali przedstawiciele Pepco Poland.

Ponadto w czerwcu zostaną otwarte także nowe sklepy w Czechach. Będą to sklepy w Olomouc w centrum handlowym Šantovka, a także w miastach Ivančice, Nachod – Běloves, Velké Meziříčí, Praha Lužiny, Brno Olympia. Łącznie sieć  w Czechach na koniec czerwca 2014 będzie liczyła 17 sklepów.

Przypomnijmy, spółka w maju br. uruchomiła 8 nowych sklepów, w tym 4 w Polsce, 3 w Czechach oraz jeden na Słowacji. Obecnie sieć Pepco posiada w Polsce ponad 500 sklepów zarówno przy ulicach, jak i w galeriach handlowych.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe o powierzchni handlowej ok. 250–350 mkw. Placówki sieci funkcjonują w całej Polsce, głównie w miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców. Każdego roku spółka planuje otwarcie ok. 70–80 nowych sklepów. Docelowo spółka zamierza otworzyć 600 sklepów w Polsce. Wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów pod marką Pepco jest firma Pepco Poland sp. z o.o.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi. Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2,8 tys. sklepów.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016