Ponad 60 tys. osób odwiedziło Galerię Bursztynową

Galeria Bursztynowa

Galeria Bursztynowa w pierwszych dniach po otwarciu cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Od 29 maja do 1 czerwca obiekt odwiedziło ponad 60 tys. osób.

– Jeszcze na niemal tydzień przed otwarciem samej galerii handlowej do użytku oddano market budowlany i ogrodniczy OBI. Od 23 maja klienci mieli okazję robić w nim zakupy i korzystać z promocji przewidzianych przez najemcę (m.in. akcja „Co 10 klient kupuje gratis”). Wiele osób powróciło tu też 29 maja, kiedy swoją działalność rozpoczęło centrum handlowe. Dni otwarcia, zaplanowane przez dewelopera obiektu, zostaną zwieńczone dzisiaj (5 czerwca) m.in. koncertem zespołu Piersi i pokazem sztucznych ogni – mówi Tomasz Górski, starszy negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

– Otwarcia nowych obiektów handlowych w naturalny sposób przyciągają uwagę okolicznych mieszkańców i generują ruch. Dobrze zaplanowana oferta handlowa i aktywne zarządzanie obiektem w kolejnych miesiącach pozwolą zatrzymać klientów na dłużej i sprawić, by częściej odwiedzali obiekt. Celem jest wykreowanie danej lokalizacji jako galerii pierwszego wyboru. Przypadający na dni otwarcia Dzień Dziecka z wieloma atrakcjami dla najmłodszych był dodatkowym elementem, który pozwolił nadać galerii rodzinny charakter i poszerzyć grupę potencjalnych klientów.

– Warto podkreślić ponadregionalny charakter obiektu. Inwestycja zaplanowana została w taki sposób, by zapewnić atrakcyjną ofertę handlową zarówno dla klientów z Ostrołęki, jak i całego regionu, m.in. z Łomży i okolic. Zakończony sukcesem proces komercjalizacji i duże zainteresowanie klientów w pierwszych dniach funkcjonowania galerii sprawiają, że deweloper już teraz rozważa decyzję o rozbudowie obiektu, co świadczy o ogromnym potencjale tego regionu. W najbliższym czasie firma Narev Inwestycje z pewnością dokonywać będzie wnikliwej analizy obrotów generowanych przez najemców, ruchu klientów oraz innych czynników, które pozwolą precyzyjnie zaplanować kolejne inwestycje związane z tą lokalizacją – dodał Tomasz Górski.

Otwarcie Galerii Bursztynowej

Otwarcie Galerii Bursztynowej

Galeria Bursztynowa mieści się przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego w centrum Ostrołęki. Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi około 32 tys. mkw., z czego 27 tys. mkw. stanowi powierzchnia handlowa. Za komercjalizację obiektu odpowiada firma Cushman & Wakefield. Dokumentację projektową przygotował arch. Jacek Zub z zespołem działu Zarządzania Projektami firmy Cushman & Wakefield. Inwestycję sfinansował Bank BPS wraz z konsorcjum banków spółdzielczych.

Galeria Bursztynowa wynajęta jest w 93 proc. Do największych najemców obiektu należą: Tesco, OBI, RTV Euro AGD, H&M oraz sklepy modowe z grupy LPP (Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp).

Reklama

Galeria Jurajska