Restauracja 7th Street

7th Street – Bar & Grill, sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej regularnie otwiera kolejne lokale na terenie całego kraju. Firma rozwija swoją sieć gastronomiczną w oparciu o lokale znajdujące się w centrach handlowych, jak i przy ulicach zarówno w dużych, jak i średnich miastach.

– Do końca roku planujemy jeszcze 6 otwarć restauracji 7th Street. Znajdą się one w centrach handlowych Riviera w Gdyni oraz Jantar w Słupsku. Restauracja w Słupsku zajmie powierzchnię 150 mkw. Z kolei lokal w Gdyni będzie mierzył 145 mkw. – mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Błażejewski z firmy 7th Street. – Ponadto otworzymy też lokale w Elblągu, Wrocławiu, Olkuszu oraz w Warszawie.

Restauracja w Elblągu zajmie 600 mkw. Lokale w innych miastach będą znacznie mniejsze – 120 mkw. we Wrocławiu, 160 mkw. w Olkuszu i 180 mkw. w centrum Warszawy.

7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania typowo amerykańskie, budowana na zasadach franczyzy. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą. Po planowanych otwarciach w 2014 roku firma będzie posiadać około 20 lokalizacji 7th Street.

Minimalna kwota potrzebna do otwarcia restauracji sieci wynosi 80–100 tys. zł w przypadku gotowego lokalu po innej gastronomii. Natomiast kwota wybudowania nowej restauracji może wahać się od 180 tys. zł w górę w zależności od wielkości i stanu technicznego lokalu. Minimalna powierzchnia lokalu sieci to 60 mkw. Firma sugeruje jednak lokale o powierzchni 120 mkw. i więcej. Lokal musi posiadać bezpośrednie wejście z ulicy lub znajdować się w centrum handlowym.