Kolekcja Inside
Kolekcja Inside

Sieć sklepów modowych Inside planuje ekspansję na polskim rynku. Aktualnie Inside posiada 320 salonów sprzedaży w Hiszpanii, Portugalii oraz we Włoszech.

Marka Inside należy do Liwe Espanola SA, hiszpańskiego producenta i dystrybutora odzieży, obuwia oraz akcesoriów modowych dla kobiet, mężczyzn i młodzieży. Inside oferuje dobre jakościowo produkty w niskiej cenie. Grupą docelową marki są mężczyźni i kobiety w wieku od 14 do 34 lat.

– Planujemy wprowadzić naszą markę na polski rynek. Jest to bardzo atrakcyjny dla nas rynek i dający wiele możliwości rozwoju. W Polsce widzimy spory potencjał chociaż mamy też dużą konkurencję. Pierwszy sklep w Polsce zostanie otwarty w połowie czerwca w Galerii Katowickiej. Miesiąc później zaplanowaliśmy uruchomienie drugiego salonu w Gdyni w Centrum Handlowym Riviera – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Jose Pedro Cerdan Garcia z działu ekspansji Inside, Liwe Espanola SA.

Marka Inside jest zainteresowana ekspansją na terenie całego kraju.

– Mamy spore oczekiwania dotyczące obecności naszego brandu na polskim rynku i w ciągu kilku najbliższych lat planujemy otwarcie dużej liczby sklepów tylko w wybranych i dobrych centrach handlowych na terenie całego kraju. Nie bez powodu dwa pierwsze sklepy otwieramy w dwóch różnych rejonach Polski – na południu i na północy kraju – podkreśla Jose Pedro Cerdan Garcia.

Ekspansja na polskim rynku będzie prowadzona przez spółkę Liwa Polska sp. z o.o.

Liwe Espanola SA prowadzi około 330 salonów sprzedaży i sklep internetowy Inside w Hiszpanii, Portugalii oraz we Włoszech. Inside oferuje obuwie i odzież w cenach od kilku euro za produkt. W tym roku spółka planuje zwiększyć swoją sieć sprzedaży o 50 proc. Ekspansja poza Polską będzie dotyczyć także Portugalii.