Piotr i Paweł otworzy się w olsztyńskiej galerii

Supermarket Piotr i Paweł

Supermarket Piotr i Paweł

5 września br. sieć Piotr i Paweł powiększa się o kolejny supermarket, który rusza w nowo powstającej Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Nowa placówka zajmuje 1097 mkw. powierzchni sprzedaży i jest zlokalizowana na poziomie O.

Supermarket Piotr i Paweł jest otwierany w formule 5 gwarancji, gwarantując klientom: dostępność produktów na półce, świeżość asortymentu, sprawność obsługi przy kasach, niskie ceny, zgodność cen na półce i na paragonie. Jeśli klient zgłosi obsłudze sklepu naruszenie którejś z tych gwarancji, otrzyma kupon zapewniający 15 proc. rabatu na jednorazowe zakupy.

Spółka od początku 2014 roku otworzyła 5 supermarketów Piotr i Paweł, które zlokalizowane są zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicy. Nowe sklepy znajdują się w Katowicach, w Galerii Bona w Niepołomicach pod Krakowem, w Kędzierzynie-Koźlu, w Warszawie oraz w Rudzie Śląskiej.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 105 sklepów. Pierwszy supermarket sieci Piotr i Paweł uruchomiono w 1991 roku. Natomiast pierwsze sklepy otwierane w oparciu o umowy na zasadach franczyzy ruszyły w 2000 roku. W zeszłym roku spółka poszerzyła sieć o kilka sklepów w centrach handlowych – m.in. w Poznań City Center i CH Batory w Gdyni.

Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc. E-sklep odnotował 19,5 proc. wzrost obrotu do poziomu prawie 50 mln. Zakupy przez internet są dostępne w każdym miejscu w Polsce. W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski. Wartość brandu wynosi 294 mln zł.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016