Sieć optyczna rozważa rozwój sprzedaży online w Polsce

Maria Pistre, Lynx-Optique Polska

Maria Pistre, Lynx-Optique Polska

Sieć Lynx-Optique planuje otwarcie sklepu online w naszym kraju. Firma już testuje tego typu rozwiązanie we Francji.

– W tej chwili od roku inna marka w naszej grupie – Krys prowadzi testy we Francji zakresie sprzedaży online. Bazując na tych doświadczeniach uruchomimy także w Polsce sklep internetowy. W sprzedaży internetowej dobrze sprawdzają się soczewki kontaktowe, akcesoria, okulary przeciwsłoneczne oraz szkła z małą korekcją – mówi w rozmowie z Retailnet Maria Pistre, dyrektor generalny Bellevue Polska sp. z o.o., operatora sieci salonów optycznych Lynx-Optique.

Lynx-Optique przygląda się także Polsce w związku z możliwością otwarcia sklepów innych sieci należących do firmy.

– Nasz francuski partner jest bardzo zainteresowany taką możliwością. W grę wchodziłby dynamicznie rozwijający się we Francji koncept Krys, którego sieć posiada 700 salonów. Jest to idealna propozycja dla niezrzeszonych indywidualnych salonów optycznych. Jest to koncept francuski, który na pewno by się sprawdził w Polsce, gdzie lepiej sprawdza się propozycja optyków z krajów takich jak Francja czy Włochy. Polacy wolą oprawki modne, wysmakowane bardziej niż ekscentryczne lub surowe oprawki z Wielkiej Brytanii, czy Niemiec. Na razie jeszcze nasza firma nie dojrzała organizacyjnie i kadrowo do sprostania takiemu wyzwaniu jak wprowadzenie kolejnego konceptu na rynek – dodaje.

Obecnie w Polsce działa 13 salonów sieci Lynx-Optique. W czerwcu zostanie otwarty 14. salon sieci. Firma będzie obecna podczas Shopping Center Forum 2014, gdzie będzie poszukiwać nowych lokalizacji dla swoich salonów w centrach handlowych.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016