Rekord odwiedzalności w centrach Gemini

1 czerwca 2014 roku w Centrach Handlowych Gemini Park padły rekordy pod względem liczby przyjętych klientów. Jednego dnia tarnowskie Gemini odwiedziło 32 tys. osób, natomiast bielski obiekt – 22 tys.

W miniony weekend Gemini Park Tarnów odwiedziło przeszło 50 tys. osób. Tylko w niedzielę, z oferty Centrum Handlowego skorzystało ponad 30 tys. klientów. To, jak informuje zarząd obiektu, blisko co trzeci mieszkaniec Tarnowa.

– Rekordowy wynik osiągnięty w niedzielę jest w dużej mierze związany z organizowanym przez nas dniem dziecka, w trakcie którego całe rodziny mogły bawić się w wesołym miasteczku, a po dobrej zabawie wypocząć przy lodach czy zrobić udane zakupy przed zbliżającymi się wakacjami. Cieszy nas bardzo, że tego dnia klienci wybrali właśnie naszą propozycję – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów. – Ponadto, wskaźnik liczby odwiedzin stale wzrasta, co pokazuje, że mieszkańcy Tarnowa oraz regionu pozytywnie reagują również na stale poszerzającą się ofertę Centrum Handlowego – dodaje dyrektor obiektu.

Rekordową popularnością w miniony weekend cieszyło się także Centrum Handlowe Gemini Park w Bielsku-Białej, drugi obiekt należący do Gemini Holding. W niedzielę 1 czerwca odwiedziło je ponad 22 tys. osób.

Gemini Park

Gemini Park

– Zarówno otwarcia nowych salonów tj. Reserved i Monnari oraz atrakcyjne eventy organizowane przez nas w tym dniu przyciągnęły do Gemini całe rodziny, co wpłynęło na tak wysoką odwiedzalność. Nasi najemcy przygotowali atrakcyjne promocje, a na najmłodszych czekały specjalnie zorganizowane atrakcje i zabawy. Działania te zostały przeprowadzone zgodnie z obecną strategią obiektu. Rozbudowane Gemini Park to Centrum Handlowe z bogatą ofertą dla całych rodzin, które sprzyja przyjemnym zakupom i rozrywce – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Rekordową odwiedzalność zaobserwowali także najemcy obiektu.

– Nowo otwarty salon Monnari w Gemini Park Bielsko-Biała w miniony weekend zanotował zarówno bardzo wysoki obrót, jak i rekordową liczbę paragonów. Wyprzedany został cały asortyment ze sklepu, a kolejki do przymierzalni i do kas sięgały aż na pasaż. Klientów z pewnością przyciągnęły nagłośnione w mediach oraz wśród klientek marki promocje, które obejmowały 50 proc. rabatu na naszą kolekcję – mówi Katarzyna Kostacińska, Marketing Manager w firmie Monnari.

Wysoka odwiedzalność obu centrów Gemini Park wpływa także na dużą ich popularność wśród najemców. Tylko od początku roku w tarnowskim Gemini otwarte zostały sklepy takich marek jak: Monnari, Auto Spa Tarnów, oddział Alior Bank Express oraz Apteka Hebe, a także salon z porcelaną Villeroy & Boch, firma obuwnicza Kornecki. Swoje lokale otworzyły także marki z elegancką odzieżą męską: Lavard i Routeman, w którego asortymencie znaleźć można firmy: Tommy Hilfiger, Pierre Cardin oraz Armani Jeans.

W najbliższym czasie planowane jest podpisanie kolejnych umów najmu i otwarcia nowych salonów.

– Tarnowskie Gemini Park bez wątpienia jest miejscem, które idealnie wpisało się w handlowy i towarzyski krajobraz Tarnowa. Doceniają to zarówno nasi klienci, jak również najemcy – podsumowuje Zbigniew Nowak.

Centrum Handlowe Gemini Park Tarnów ma ok. 80 tys. mkw. powierzchni całkowitej , w tym 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu GLA. Znajduje się w nim miejsce na blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała ma ponad 40 tys. mkw. powierzchni GLA. Na terenie centrum znajduje się 120 sklepów z branży modowej, usługowej oraz rozrywkowej.

Oba obiekty należące do Gemini Holding zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition przy stoisku 4.6/4.7

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016