Arkady Wrocławskie

W Centrum Handlowym Arkady Wrocławskie pojawiła się znana marka oferująca odzież damską, męską dziecięca oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku – Pepco. Sklep o powierzchni 440 mkw. zlokalizowany jest na poziomie -1.

– Marka Pepco świetnie uzupełniła ofertę poziomu -1 naszego centrum, na którym znajdują się między innymi sklepy z branży spożywczej, drogeryjnej i wszelakie usługi. Sklep jest ładnie zaaranżowany i oferuje szeroką gamę produktów w bardzo przystępnych cenach – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Katarzyna Dudek z Działu Komercjalizacji Centrum Handlowego Arkady Wrocławskie we Wrocławiu.

Pozyskanie marki Pepco jest efektem przeprowadzanej w ostatnim czasie we wrocławskim centrum rekomercjalizacji. W ostatnich tygodniach do grona najemców centrum dołączył także m.in. takie marki jak Orsay, Kinderplaneta, Ottaviano, BoBoQ Fresh czy Katyusha.

Pepco to międzynarodowa sieć sklepów dyskontowych oferujących odzież damską, męską i dziecięcą oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Aktualnie na sieć sklepów składa się ponad 50 placówek w Polsce. Na czerwiec spółka zaplanowała 4 otwarcia w Rokietnicy, w Krakowie w CH Czyżyny, w Kielcach w CH Pasaż Świętokrzyski oraz w Tomaszowie Mazowieckim.

CH Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach galerii znajduję się 110 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych. W centrum znajduje się też centrum rekreacyjne Fitness Academy oraz 10-salowe kino Multikino.