Kolporter: celem głównie galerie handlowe

Salon Kolporter

Spółka Kolporter kontynuuje strategię rozwoju swoich sieci, polegającą na lokalizacji nowych punktów w nowoczesnych i atrakcyjnych handlowo miejscach. Przedstawiciele firmy będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

Kolporter dysponuje obecnie 815 salonikami prasowymi i 173 Top-Pressami. Większość z lokali znajduje się w galeriach i centrach handlowych, super- i hipermarketach oraz dyskontach. W planach spółki są kolejne otwarcia przede wszystkim w galeriach handlowych, w których działają hipermarkety, ale także w dyskontach. Ekspansja sieci dotyczy całej Polski.

– Dostępność nowoczesnej powierzchni handlowej aktualnie spełnia nasze oczekiwania. Jesteśmy zainteresowani zarówno lokalizacjami w nowych i powstających centrach handlowych, jak i w tych istniejących w których przeprowadzana jest rekomercjalizacja – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Edyta Korbińska, pełnomocnik ds. rozwoju Departamentu Sieci Własnej Kolportera.

Na liście nowo otwartych placówek znajdują się m.in. salony w Centrum Handlowym Plaza w Toruniu, w Lewiatanie w Sobkowie w województwie świętokrzyskim, w Galerii Ostrowiec w Ostrowcu Św., w Polomarkecie w Nysie oraz w jednej z białostockich Biedronek. Nowe punkty handlowe powstały także przy ulicach handlowych w Warszawie, Staszowie, Włodawie i Sosnowcu.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe.

Reklama

Galeria Jurajska