Pawo: nowa formuła rozwoju

Kolekcja Pawo

Kolekcja Pawo

Pabianicki producent eleganckiej odzieży męskiej Pawo rozpoczyna rozwój swojej sieci za pomocą systemu franczyzowego.

– Sieć sprzedaży marki Pawo liczy obecnie 26 salonów, z których już teraz 5 prowadzą franczyzobiorcy. Choć marka nigdy nie pozyskiwała partnerów do współpracy, to oni sami zgłosili chęć poprowadzenia biznesu. Wspólnie dopracowany został model współpracy i teraz firma jest gotowa na przyjęcie kolejnych partnerów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet – Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający Pawo.

Salony sieci otwierane są w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. Mają średnio około 80 mkw. powierzchni sprzedaży, a na inwestycję w sklep trzeba przeznaczyć ok. 2,5 tys. zł na każdy mkw. powierzchni salonu (w kwocie tej ujęte są koszty adaptacji lokalu).

– Firma nie pobiera jednak opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Właścicielem towaru w sklepie pozostaje firma Pawo i to ona zarządza dostawami oraz końcówkami kolekcji. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz wsparcie podczas negocjacji z centrum handlowym – dodaje Marek Ziółkowski.

Marka Pawo powstała ponad 25 lat temu. W kolekcjach firmy dominuje moda biznesowa, ale można też kupić odzież na specjalne okazje jak na przykład ślub oraz typu smart casual, czyli eleganckich ubrań na co dzień. W każdym salonie sieci pracuje certyfikowany Doradca Wizerunku, który podczas indywidualnego spotkania z klientem pomaga mu zmienić swój wygląd i przedstawia najważniejsze zasady dress code.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska