Tchibo: szukamy miejsc o wysokiej i przewidywalnej odwiedzalności

Sklep Tchibo

Sklep Tchibo

Przedstawiciele spółki Tchibo zapowiedzieli swój udział w jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Sieć sklepów tej marki będzie rozwijana w obiektach handlowych wyraźnie dominujących na lokalnych rynkach.

– Shopping Center Forum jest bardzo dobrą platformą wymiany informacji, zarówno między najemcami i wynajmującymi, jak i samymi najemcami oraz okazją do networkingu. Daje Tchibo okazję do zaprezentowania swojej strategii rozwoju oraz uzyskania aktualnych informacji na temat rynku nieruchomości komercyjnych. Tchibo chce być obecne na takich ważnych wydarzeniach – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów, Tchibo Warszawa.

Tchibo ma unikalny model biznesowy, który łączy sprzedaż kawy z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Aktualnie sieć stanowi ponad 50 sklepów stacjonarnych i e-sklep Tchibo.pl, jeden z dziesięciu największych sklepów internetowych w Polsce.

– Dla naszych sklepów poszukujemy przede wszystkim takich lokalizacji, które spełniają nasze wysokie wymagania. To miejsca o wysokiej i przewidywalnej odwiedzalności – projekty wyraźnie dominujące na lokalnych rynkach. W sposób szczególny staramy się zrozumieć powody, dla których nasi klienci mieliby odwiedzać dane centrum handlowe, niezależnie od tego czy mówimy o istniejącym czy planowanym projekcie. W multikanałowym podejściu, które cechuje Tchibo, niebagatelną rolę w procesach decyzyjnych odgrywa dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce. Budowanie synergii sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego oraz pozostawienie konsumentom decyzji, gdzie dokonują zakupu, są dla nas priorytetowe – podkreśla Szymon Dąbrowski.

Przypomnijmy, spółka rocznie otwiera po kilka sklepów. Ekspansja dotyczy przede wszystkim miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia tradycyjnych sklepów Tchibo ma od 130 mkw. do 150 mkw.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016