Salon Reebok, fot. Shutterstock
Salon Reebok, fot. Shutterstock

Nowe salony marki Reebok otwierane są w największych i najbardziej prestiżowych centrach handlowych w naszym kraju. Zarówno w dużych, jak i średnich miastach rozwijana jest także sieć salonów dwubrandowych, które oferują produkty zarówno marki Reebok, jak i Adidas.

– Planujemy otwarcia kolejnych salonów marki w centrach handlowych na terenie kraju. Obecnie jesteśmy zainteresowani lokalizacjami w dużych centrach handlowych o ugruntowanej pozycji na rynku, z którymi prowadzone są rozmowy związane z otwarciami sklepów marki Reebok. Oczywiście cały czas rozwijana będzie sieć franczyzowa opierająca się na sprzedaży dwóch marek w jednym salonie, czyli Reebok i Adidas. Na razie jednak nie możemy mówić o szczegółach kolejnych otwarć – mówi w rozmowie z Retailnet Robert Mazur, Key Account Manager w firmie Adidas Poland sp. z o.o.

Obecnie w Polsce działa 7 salonów monobrandowych marki Reebok. Firma Adidas Poland posiada w naszym kraju także 47 salonów prowadzonych przez franczyzobiorców współpracujących ze spółką, z czego znaczna część lokalizacji oferuje asortyment obu marek sportowych. Produkty marki dostępne są także w innych sieciach multibrandowych, m.in. Martes Sport, Seezer, GoSport czy Intersport.

Reebok to międzynarodowa marka odzieżowa, która zajmuje się produkcją odzieży, obuwia oraz różnego rodzaju sportowych akcesoriów. Odzież jest znana na całym świecie już od wielu lat. Początki marki Reebok sięgają lat dwudziestych XX wieku. To właśnie wtedy została założona rodzinna firma przez biegacza Josepha Williama Fostera oraz jego ojca.

Marka Reebok należy do spółki Adidas AG. Przedstawiciele firmy Adidas Poland będą obecni podczas Shopping Center forum 2014. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.