Sklep Jula

Szwedzka sieć multimarketów Jula aktualnie jest obecna w 10 dużych miastach w Polsce. W planach spółki jest otwieranie rocznie 3-4 nowych placówek. Z przedstawicielami spółki będzie można porozmawiać podczas Shopping Center Forum 2014.

–  W 2014 jak i w kolejnych latach będziemy poszukiwać nowych lokalizacji w polskich miastach, w których nie jesteśmy obecni, jak również w tych, gdzie już posiadamy swoje sklepy, ale widzimy potencjał na otwarcie kolejnych. Rokrocznie planujemy minimum 3-4 otwarcia. W dalszej kolejności nie wykluczamy rozwoju w mniejszych miastach, będziemy jednak szczególnie zainteresowani takimi lokalizacjami, w których w promieniu 30 minut potrzebnych na dojazd, można liczyć na grupę 150 tys. potencjalnych klientów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Daniel Adamiuk, Country Manager sieci Jula.

Od początku działalności w Polsce, czyli od listopada 2011 roku, Jula otworzyła 11 sklepów.

– Kolejnym naszym zadaniem jest zwiększenie świadomości naszej marki. Jula to sieć sklepów z niespotykaną dotąd na polskim rynku formułą multimarketu. Tu w jednym miejscu klienci znajdą wszystko – zarówno narzędzia, sprzęt sportowy, odzież, produkty biurowe, AGD a także akcesoria nowych technologii. Po dwóch latach istnienia na polskim rynku widzimy, że klienci doceniają nasz koncept, jednak nadal widzimy potrzebę edukacji i pokazywania czym jest sieć Jula – dodaje Daniel Adamiuk.

Przypomnijmy, multimarkety Jula znajdują się w Bielsku-Białej, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Słupsku, Szczecinie, Warszawie (2 sklepy) i Wrocławiu. Powierzchnia multimarketu otwieranego przez spółkę nie powinna przekraczać 3 tys. mkw. W ofercie sklepów są m.in.: wyposażenie domu, ogrodu czy garażu, a także RTV i AGD czy odzież robocza.