Szczęśliwa „13” McDonald’s

 

McDonald's, fot. Shutterstock

Przedstawiciele firmy McDonald’s Polska będą obecni podczas Shopping Center Forum 2014. Wtedy też będzie można porozmawiać z nimi na temat ewentualnej współpracy i kolejnych otwarć w galeriach handlowych na terenie całego kraju.

– Centra handlowe czy sąsiedztwo hipermarketów to dla McDonald’s jeden z ważnych obszarów rozwoju sieci w Polsce – mówi Retailnet Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska. – Obecnie obejmuje ona 337 lokale, z czego kilkadziesiąt działa w takim właśnie otoczeniu.

– Udział w Shopping Center Forum to dla nas przede wszystkim możliwość uzyskania kompleksowego obrazu rynku nieruchomości na daną chwilę. Chcemy wiedzieć, jakie są plany dotyczące inwestycji atrakcyjnych z naszego punktu widzenia, możemy tam uzyskać od deweloperów i inwestorów bezpośrednie odpowiedzi na interesujące nas kwestie, komunikując się z innymi najemcami zyskujemy wiedzę przydatną w negocjacjach dotyczących najmu – dodaje w rozmowie z Retailnet Dominik Szulowski z McDonald’s Polska sp. z o.o.

– Ma to o tyle istotne znaczenie, że nasza firma cały czas dynamicznie rozwija sieć lokali. W tym roku otworzyliśmy już trzynaście lokali, dziewięć następnych jest w budowie – informuje Dominik Szulowski.

Z ponad 337 restauracji McDonald’s w Polsce 205 prowadzone są przez 59 franczyzobiorców. Wśród wszystkich lokali 240 restauracji posiada funkcję McDrive, 113 restauracji działa z opcją McCafé, a 56 lokali posiada opcję Gym&Fun. W Polsce sieć zatrudnia łącznie ponad 16 tys. pracowników.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016