Swarovski znalazł odpowiednią lokalizację w Szczecinie

Salon Swarovski

Firma Swarovski otwiera w naszym kraju nowe salony i planuje kolejne otwarcia w centrach handlowych jeszcze w 2014 roku.

Najnowszy salon z biżuterią marki został otwarty w czerwcu w Centrum Handlowym Galaxy w Szczecinie. Sklep zajął powierzchnię 28 mkw. Jest to już 21. salon sieci Swarovski w Polsce i podobnie jak 15 już działających sklepów, także ten jest butikiem partnerskim.

– Bardzo cieszymy się z otwarcia w Szczecinie, ponieważ jest to duże, ok. 400 000 miasto w którym nie było do tej pory naszego butiku. Od dłuższego już czasu szukaliśmy odpowiedniej dla nas lokalizacji w tym mieście i w końcu się udało. Myślę, że to miasto ma w sobie potencjał zakupowy, ruch turystyczny z Niemiec czy krajów skandynawskich jest bardzo widoczny. Szczecin tym samym dopełnia mapę naszej dystrybucji w Polsce jeśli chodzi o północny-zachód, tak jak pod koniec ubiegłego roku zrobił to Białystok na północnym-wschodzie – mówi w rozmowie z Retailnet Ewa Sereczyńska, dyrektor zarządzająca Swarovski Poland.

Jak ustaliła redakcja Retailnet w najbliższym czasie firma wprowadzi nowy koncept architektury salonów – Crystal Forest do dwóch istniejących już butików w krakowskiej Galerii Kazimierz oraz warszawskim Domu Mody Klif, a także zmieniona zostanie lokalizacja butiku w Arkadii. Salon ten zostanie przeniesiony na poziom 0 obiektu. Z kolei nowe projekty i otwarcia planowane są na drugą połowę roku.

Firma Swarovski dysponuje zróżnicowaną ofertą produktów wykraczającą poza samą produkcję kryształów, z których znana jest marka. Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych.

Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa obecnie na całym świecie, a jego sieć 2350 sklepów obejmuje obszar 170 krajów. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania), firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Grupa zatrudniała ponad 30 tys. pracowników.

 

Reklama

Galeria Jurajska