Jean Louis David

Firma Provalliance Poland, do której należy sieć salonów fryzjerskich Jean Louis David realizuje plan rozwóju w naszym kraju. Od początku roku spółka otworzyła kilka salonów. Provalliance cały czas poszukuje obiektów handlowych o ugruntowanej pozycji na naszym rynku, w których mogłyby działać salony przeznaczone dla klientów szukających wysokiej jakości usług.

– Tej wiosny otworzyliśmy dwa nowe salony w Warszawie. Pierwszy duży salon wraz z gabinetem kosmetycznym znalazł się przy jednej z warszawskich alei, ponieważ nasza marka rozwija się także w lokalizacjach ulicznych. Drugi salon Jean Louis David znalazł się w jednym z centrów handlowych w podwarszawskich Markach. To drugie otwarcie było o tyle nietypowe, że był to rebranding naszego salonu Lovely Look. Reasumując, dla naszej firmy najważniejsza jest jakość otwarć a nie ich liczba – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland sp. z o.o.

– We wrześniu otworzymy salon Jean Louis David w Olsztynie w Galerii Warmińskiej. Kolejne otwarcia są planowane na 2015 rok. Obecnie pod szyldem Jean Louis David działa w Polsce 37 salonów, w tym 12 franczyzowych. Cały czas poszukujemy lokalizacji w centrach handlowych powyżej 100 sklepów, w miastach powyżej 300 tys. mieszkańców – dodaje Tomasz Bączyk.

Jak już informowaliśmy, w ubiegłym roku otwarto 5 salonów franczyzowych marki. W maju 2013 roku Provalliance Poland otworzył salon w poznańskiej galerii , w czerwcu – w przejściu podziemnym pod Dworcem Centralnym w Warszawie, we wrześniu – w Galerii Katowickiej, w październiku – w CH City Center w Poznaniu, w listopadzie – w Galerii Bronowice w Krakowie, a w grudniu – w CH Atrium Promenada w Warszawie.

Przedstawiciele sieci Jean Louis David będą obecni podczas Shopping Center Forum 2014. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.