Ochnik najemcą Galerii Warmińskiej

Galeria Warmińska

Galeria Warmińska

– Ochnik, z powierzchnią 90 mkw., dołącza do grona marek modowych, które znajdą się w Galerii Warmińskiej. Salon marki Ochnik znajdzie się na poziomie 1. – mówi Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w Libra Project, spółce odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.

Salon Ochnik w Galerii Warmińskiej będzie największą lokalizacją tej marki w stolicy Warmii i Mazur.

Lokalizacje brandu charakteryzują się powierzchnią od 80 do 120 mkw. – Rozważamy możliwość otwarcia salonu Ochnik w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców oraz w dawnych miastach wojewódzkich – najlepiej, jeśli oba warunki są spełnione łącznie. Oczywiście pod uwagę brane są także inne lokalizacje, ale wtedy ważna jest wielkość galerii, skala oddziaływania na klientów oraz odpowiedni mix najemców. Nasze salony w 50 proc. przygotowane są pod ekspozycję odzieży skórzanej, resztę stanowią pozostałe asortymenty – mówi Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.

Ekspansję zagraniczną brand rozpoczął w 2012 roku, otwierając pierwszą lokalizację w Niemczech. Dodatkowo, marka posiada 8 franczyzowych punktów w Rosji. Obecnie Ochnik posiada 75 salonów w Polsce. Oprócz otwarcia punktu w Galerii Warmińskiej, marka rozważa uruchomienie 3 nowych lokalizacji do końca 2014 roku oraz powiększenie już istniejących salonów.

Galeria Warmińska posiadać będzie 170 salonów handlowo – usługowych. Operatorem spożywczym Galerii Warmińskiej będzie Piotr i Paweł, kinowym – 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową. Dodatkowo, dwukondygnacyjną lokalizację zajmie klub fitness Kinetic. Na 41 497 m² powierzchni handlowej znajdą się m.in. marki: Zara, H&M, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas, Sephora, Martes Sport, CCC, New Yorker, Smyk Mega Store, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home and You, Sephora, Carry, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, Pierre Cardin, , Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, , Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Recman, HiMoutain, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wielu innych.

W pełni już wynajętej części restauracyjnej znajdą się: KFC, MCDonald’s, North Fish, Olimp, Subway, Grill Station, Gusto Cuccina Italian, Nasz Naleśnik, Bar Sałatkowy. W Galerii swoje lokale otworzą także: Frankie’s Juice Bar and Smoothies, Sushi, Coffeeshop, Grycan, Pijalnia Czekolady Mount BlancCafe Dolce Vita.

Uruchomienie Galerii Warmińskiej planowane jest na 5 września. Inwestycja, o wartości 100 mln euro, realizowana jest przez MGC Inwest sp. z o.o.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016