Perfumeria Sephora w CH Arkadia

Zgodnie z zapowiedzią firmy Sephora, w Polsce rozpoczęła działalność największa w tej części Europy perfumeria sieci. Perfumeria powstała wyniku połączenia dotychczas istniejącego sklepu Sephora z lokalem sąsiadującym w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. Dzięki temu warszawska perfumeria stała się nie tylko największym sklepem tej sieci w Polsce, ale także w CEE.

Perfumeria w CH Arkadia po powiększeniu mierzy blisko 700 mkw. Jak powiedziała redakcji Retailnet Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji Sephora Polska, sklep ten wyróżnia oferta poszerzona o szereg nowych marek, dotychczas niedostępnych w Polsce, nowa nawigacja wewnątrz perfumerii oraz wiele nowinek i rozwiązań, także technologicznych, sprawdzonych w najlepszych sklepach Sephora na całym świecie.

Jak już informowaliśmy, to nie koniec nowych inwestycji, jakie ma w planach firma Sephora w tym roku w Polsce. Firma planuje też kolejne otwarcia sklepów stacjonarnych w centrach handlowych. Wiele dotychczas działających perfumerii zostanie także zmodernizowanych.

W ostatnich dniach stycznia bieżącego roku ruszył oficjalny sklep internetowy sieci Sephora w Polsce. Obecnie Sephora prowadzi około 1,8 tys. perfumerii na całym świecie. Tylko w samej Polsce znajduje się ich ponad 90.

Od początku obecności sieci na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych największych miast. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych, do którego należą m.in. marki Louis Vuitton, Loewe, Marc Jacobs, Fendi, Donna Karan, Givenchy, Kenzo i wiele innych.