Guess Marciano
Guess Marciano

Jak ustaliła redakcja Retailnet firma Guess wciąż będzie dynamicznie rozwijać sieć salonów marki na polskim rynku. Spółka szczególnie zainteresowana jest otwarciami w prestiżowych centrach handlowych, ale także w obiektach outletowych. Jak ustaliła redakcja Retailnet, firma otworzy kilka nowych salonów w największych miastach kraju.

W rozmowie z Retailnet Waldemar Madajczyk, senior director emerging markets Guess Europe zapowiedział, że najnowszy salon brandu zostanie otwarty w najbliższych dniach w centrum outletowym Fashion House Piaseczno. Outlet Guess Jeans zajmie 235 mkw. powierzchni. W związku z tym otwarciem pod koniec lipca zostanie zamknięty tymczasowy outlet w centrum outletowym Factory Ursus w Warszawie.

Tym samym w Warszawie na koniec 2014 roku działać będzie 7 salonów różnych linii marki – Marciano Guess w Domu Mody Klif, Guess Jeans w DM Klif, Galerii Mokotów, CH Złote Tarasy, CH Arkadia oraz Outlet Guess Jeans – Annopol i Piaseczno.

Waldemar Madajczyk zapowiedział też kolejne otwarcia salonów własnych w innych miastach. Outlet Guess Jeans znajdzie się w centrum outletowym Fashion House w Gdańsku. Sklep ten zajmie 230 mkw. Otwarcie salonu zaplanowano na pierwszą połowę sierpnia br. Z kolei nowy regularny salon Guess Jeans rozpocznie działalność na przełomie listopada i grudnia w CH Magnolia Park w Wrocławiu na powierzchni 189 mkw.

Czyli na koniec 2014 roku brand będzie posiadał prawie 20 sklepów w Polsce: 7 w Warszawie, 3 w Trójmieście, 3 we Wrocławiu, 1 w Poznaniu, 2 w Łodzi i 1 na Śląsku.

Firma Guess Inc. posiada obecnie ok. 1500 salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo marki można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym. Za rozwój salonów w Polsce będzie odpowiadać firma Guess Poland sp. z o.o.