Pawel Korobacz, Yes

Firma Yes rozwija sieć swoich salonów pod tym samym logo zarówno w największych, jak i średnich miastach kraju. Ponadto spółka otwiera także salony Yes Prestige oferujące ekskluzywne produkty złotnicze. Firma będzie poszukiwać nowych lokalizacji podczas Shopping Center Forum 2014.

– Yes Biżuteria uczestniczy w SCF od pierwszej edycji, która odbyła się w 2005 roku. Przez niemal dziesięciolecie wydarzenie to wyrobiło sobie istotną pozycję jako miejsce spotkań inwestorów oraz wynajmujących i umożliwia przeprowadzanie wielu efektywnych rozmów w krótkim czasie. Ponadto Shopping Center Forum zapewnia łatwy dostęp do najświeższych informacji z rynku nieruchomości handlowych i bezpośredni kontakt z osobami podejmującymi na nim kluczowe decyzje – mówi w rozmowie z Retailnet Paweł Korobacz, dyrektor ds. ekspansji i organizacji sieci detalicznej Yes.

Firma nie tylko ma w planach kolejne otwarcia, ale także modernizacje istniejących już salonów według nowego konceptu, który bardzo przypadł do gustu klientom marki.

– Sukcesywnie zmieniamy wystrój wnętrz naszych salonów według nowego konceptu. Nowe wnętrza nasi klienci mogą zobaczyć już w Starym Browarze w Poznaniu, CH Galaxy w Szczecinie, Domu Mody Klif w Warszawie, Galerii Amber w Kaliszu, Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu oraz w warszawskiej Sadybie. Do końca 2014 roku planujemy jeszcze kilka otwarć nowych placówek – w Olsztynie w Galerii Warmińskiej, w Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze oraz w 2-3 innych lokalizacjach, których jeszcze nie możemy zdradzić – dodaje Paweł Korobacz.

Obecnie w Polsce działa 110 salonów marki. Yes działa na polskim rynku od 1981 roku. W ofercie marki można znaleźć biżuterię i zegarki. Od 2003 roku oferta Yes dostępna jest także poza salonami stacjonarnymi – w sklepie internetowym pod adresem www.yes.pl.

Przedstawiciele firmy Yes będą uczestniczyć w tegorocznym Shopping Center Forum 2014. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.