Salon Kolporter

Firma Kolporter aktualnie dysponuje 809 salonikami prasowymi i 176 punktami pod szyldem Top-Press. Spółka planuje kolejne otwarcia. Przedstawiciele firmy będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014.

Salon Top-Press, mieszczący się w centrum handlowym w Oleśnicy, to jeden z dziewięciu nowych punktów handlowych Kolportera otwartych w maju 2014 roku. Od kilku miesięcy Kolporter kontynuuje rozwój swoich sieci, polegający na lokalizacji punktów handlowych w nowoczesnych i atrakcyjnych handlowo miejscach. Już ponad połowa saloników prasowych i Top-Pressów znajduje się w galeriach i centrach handlowych, super- i hipermarketach oraz dyskontach.

W maju tego roku nowe Top-Pressy, oprócz punktu w Oleśnicy, ruszyły także w Kutnie (Galeria marcredo) i Ostrołęce (Galeria Bursztynowa). Natomiast nowe saloniki prasowe otwarto w Kraśniku (Biedronka), Siedlcach (Carrefour), Szczecinie (ul. Wojska Polskiego 39), Świebodzinie (ul. Łużycka 13), Łukowie (ul. Kwiatkowskiego 3) oraz w Turce (Biedronka).

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.