Bata otwiera nowe sklepy

Sklep Bata w Galerii Bronowice

Sklep w Galerii Bronowice

Spółka Bata Poland sp. z o.o., odpowiedzialna za rozwój sieci sklepów obuwniczych Bata w tym roku uruchomiła już dwa nowe punkty w centrach handlowych. W czerwcu ruszył salon o powierzchni 294 mkw. w krakowskiej Galerii Bronowice, a w kwietniu w CHR Gemini Park Bielsko-Biała. Firma w 2013 roku nie otwierała nowych sklepów, tylko modernizowała istniejące punkty.

Jak informowała wcześniej redakcję Retailnet.pl Jan Szczurko, członek zarządu, Branch Manager Bata Poland sp. z o.o. – Prowadzimy rozmowy z właścicielami centrów handlowych odnośnie uruchomienia sklepów. Interesują nas duże miasta powyżej 100 tys. mieszkańców, a także miasta w których już działają nasze salony.

Przypomnijmy, spółka Bata w 2012 roku zakończyła restrukturyzację sieci sklepów na terenie Polski. Zostało zamkniętych kilkanaście nierentownych punktów handlowych. Obecnie funkcjonuje 13 sklepów, które znajdują się w galeriach handlowych i jeden punkt przy ulicy m.in. w Galerii Bałtyckiej (Gdańsk), Silesia City Center (Katowice), CH Atrium Promenada, CH Arkadia, CH Wola Park (Warszawa), Pasaż Grunwaldzki (Wrocław), Galeria Kazimierz (Kraków), CH Manufaktura (Łódź).

W Polsce za rozwój sieci salonów odpowiada spółka Bata Poland sp. z o.o., której właścicielem jest International Footwear Investment B.V. Bata otwiera sklepy o powierzchni 300-400 mkw. Oferuje obuwie męskie, damskie i dziecięce, a także akcesoria m.in. torebki, teczki, odzież skórzaną, paski, portfele oraz środki do konserwacji i pielęgnacji obuwia. Marka prowadzi również sprzedaż w sklepie internetowym.

Bata to czeska marka obuwnicza, która powstała w 1894 roku. Buty z jej logo sprzedawane są w ponad w 90 krajach. Obecnie posiada sieć 4,6 tys. sklepów na pięciu kontynentach, które zarządzane są przez cztery regionalne jednostki (MBU) m.in. Bata Europe (Padwa) Bata Asia Pacific-Africa (Singapore), Bata Latin America (Mexico), Bata North America (Toronto).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016