Sald Story
Sald Story

– W tym roku otworzyliśmy jeden lokal sieci Salad Story w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie. Jest to placówka franczyzowa. Planujemy ewentualne otwarcia lokali franczyzowych. Jednak nie są to ostateczne plany – mówi redakcji Retailnet.pl Iwona Terlikowska, specjalista ds. rozwoju sieci Salad Story sp. z o.o. sp. k.

– Otwarcia kolejnych lokali będziemy planować zarówno w atrakcyjnych centrach handlowych dużych miast jak i w budynkach wolnostojących i przy ulicy. Sieć Salad Story chce się rozwijać w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia otwieranych restauracji wynosi 40 mkw. – dodała Iwona Terlikowska.

Salad Story sp. z o.o. sp. k. to sieć restauracji serwujących sałatki przygotowywane na oczach klienta. Oferuje również zupy, kanapki oraz napoje. Obecnie sieć lokali Salad Story to 26 punktów handlowych zlokalizowanych w dużych miastach Polski. Z czego 18 restauracji to punkty własne, a 8 funkcjonuje na zasadach franczyzy. Najwięcej lokali spółka posiada w stolicy (10 lokali, m.in. w Galerii Mokotów, Sadyba Best Mall, CH Złote Tarasy, Atrium Reduta, Galeria Plac Unii). Restauracje Salad Story znajdują się również we Wrocławiu (DH Renoma, Pasaż Grunwaldzki), Poznaniu (Poznań City Center, Stary Browar, Poznań Plaza), Katowicach (Silesia City Center, Galeria Katowicka), Szczecinie (Galeria Kaskada, CH Galaxy), Krakowie (Galeria Kazimierz), Radomiu, Gdyni i Bydgoszczy.

Salad Story prowadzi nie tylko własne restauracje, ale także oferuje możliwość otwarcia punktu gastronomicznego na zasadach franczyzy. Może mieć on formę wyspy handlowej lub tradycyjnego lokalu. Od partnerów spółka oczekuje dysponowania powierzchnią najmu co najmniej 40 mkw. dla lokalu prowadzonego w strefie food court w galerii handlowej bądź 60 mkw. dla restauracji z własną strefą ze stolikami dla klientów.