Jean Louis David
Jean Louis David

Jak ustaliła redakcja Retailnet marka Jean Louis David wciąż planuje nowe otwarcia w centrach handlowych. Firma dokładnie analizuje lokalizacje w nowych obiektach. Jak poinformowali redakcję Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland sp. z o.o. każdy obecnie działający salon fryzjerski spełnia oczekiwania firmy.

– Shopping Center Forum to wygodny sposób na poznanie oferty dużej liczby najemców, dlatego bierzemy udział w tym wydarzeniu. Cały czas poszukujemy lokalizacji w centrach handlowych powyżej 100 sklepów, w miastach powyżej 300 tys. mieszkańców. Jesteśmy otwarci na propozycje, ale jednocześnie bardzo wymagający – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Bączyk.

– Zależy nam, aby każde nowe otwarcie było sukcesem, zarówno dla nas jak i naszych franczyzobiorców. W ubiegłym roku otworzyliśmy w sumie 7 salonów i autentycznie te lokalizacje świetnie sobie radzą. Cały czas analizujemy sytuację na rynku i prowadzimy negocjacje z potencjalnymi wynajmującymi. Wszystkie lokalizacje testujemy za pomocą specjalnego modelu. Dopiero te, które sprawdzą się pod kątem prestiżu i wyników finansowych uzyskują zielone światło – dodaje Tomasz Bączyk.

Tej wiosny firma Provalliance Poland , do której należy sieć salonów fryzjerskich, otworzyła dwa nowe salony Jean Louis David w Warszawie. Pierwszy duży salon wraz z gabinetem kosmetycznym znalazł się przy jednej z warszawskich alei. Drugi salon Jean Louis David znalazł się w jednym z centrów handlowych w podwarszawskich Markach. We wrześniu zostanie otwarta kolejna lokalizacja w Olsztynie w Galerii Warmińskiej.

Obecnie pod szyldem Jean Louis David działa w Polsce 37 salonów, w tym 12 franczyzowych.

Przedstawiciele sieci Jean Louis David będą obecni podczas Shopping Center Forum 2014. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.