CH Atrium Targówek

12 czerwca 2014 roku w warszawskim centrum handlowym Atrium Targówek nastąpi otwarcie studia depilacji ciała woskiem – Time For Wax.

Nowy najemca zajmie prawie 60 mkw. powierzchni centrum. Salon w Atrium Targówek będzie siódmym salonem sieci w Warszawie, a trzecim zlokalizowanym w centrum handlowym.

– Nasze klientki wiele razy zgłaszały, że chciałyby korzystać z salonu w tej okolicy, dlatego z chęcią spełniamy ich oczekiwania. Duża dostępność usług, dobra lokalizacja i łatwy dojazd są dla klientów bardzo istotne – mówi Izabela Makosz, właścicielka sieci salonów Time For Wax.

Time For Wax to wyspecjalizowana sieć salonów depilacji ciała woskiem. Ideą salonów jest depilacja bez umawiania się na zabieg. Salony oferują również kosmetyki pod marką własną.

Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Barakuda, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, Okaidi, CCC, Centro, Paris Optique, Rossmann, Camaieu, Bata, Marks&Spencer,Próchnik, Vistula, Yes. Dla klientów przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.

Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited. W Polsce Atrium posiada 23 działające obiekty handlowe. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 498 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi rozbudowę Atrium Copernicus w Toruniu.

Projekty Atrium zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2014 przy stosiku 6.2.