Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiej

Galeria Warmińska

Galeria Warmińska

Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, podpisała umowę z dwoma markami, należącymi do Vistula Group SA.

Tym samym oferta mody męskiej w Galerii Warmińskiej powiększa się o Vistulę i Wólczankę. Dołączą one do takich marek z branży jak: Bytom, Lavard, Giacomo Conti, Recman, Kubenz oraz Pierre Cardin.

Aktualnie Vistula Group S.A. posiada 82 salony pod marką Vistula oraz 77 butików z logo Wólczanka. Obie marki objęte są projektem franczyzowym, w którym wybudowane zostały już 3 salony Vistula i 3 butiki Wólczanka w Polsce.

– Od lat posługujemy się standardami w wyborze najlepszych lokalizacji dla naszych salonów. Staramy się, aby lokale miały szeroką, efektowną witrynę, gdyż oprócz asortymentu, naszą mocną stroną jest ekspozycja produktu. Ważny jest dla nas również metraż – ten najbardziej właściwy dla salonów Vistuli to 100-130 mkw., zaś dla butików Wólczanki to ok. 30 mkw. – wyjaśnia Wojciech Leszczyński, dyrektor ds. rozwoju Vistula Group SA. Spółka obecnie posiada punkty wyłącznie w Polsce.

Od początku 2014 roku Vistula Group otworzyła 11 nowych lokalizacji wszystkich swoich marek. Do końca roku planowane jest uruchomienie jeszcze 8 salonów.

– W Galerii Warmińskiej Vistula zajmie powierzchnię 124 mkw., butik Wólczanki – 36 mkw. Oba salony będą spełniały standardy metrażowe przyjęte dla obu brandów. Zarówno Wólczanka jak i Vistula znajdą się na poziomie 0. Salony będą zaaranżowane według najnowszego konceptu wizualnego – informuje Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w Libra Project.

Vistula i Wólczanka to nie jedyne marki, które pojawią się w Galerii Warmińskiej z ramienia Vistula Group. Spółka zdecydowała się także na otwarcie salonu Deni Cler, który zajmie powierzchnię 90 mkw. i będzie pierwszą lokalizacją brandu w Olsztynie.

W Galerii Warmińskiej znajdzie się 170 salonów handlowo – usługowych. Będą to zarówno marki z kraju i ze świata, jak i lokalni przedsiębiorcy.

Oddanie obiektu planowane jest na 5 września. Inwestycja, o wartości 100 mln euro, realizowana jest przez MGC Inwest sp. z o.o.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016