H&M podsumowuje wyniki w maju 2014

Salon H&M

Sprzedaż Grupy H&M w maju 2014 roku wzrosła o 19 proc., w porównaniu do tego samego miesiąca roku ubiegłego. Na koniec maja 2014 łączna liczba salonów firmy na całym świecie wyniosła 3285. W tym samym okresie roku ubiegłego spółka posiadała 2908 salonów.

Dla porównania: w kwietniu 2014 roku sprzedaż całej grupy wzrosła o 17 proc. w walutach miejscowych, w porównaniu do tego samego miesiąca roku ubiegłego. Na koniec kwietnia 2014 łączna liczba salonów firmy na całym świecie wyniosła 3246. W tym samym okresie roku ubiegłego spółka posiadała 2881 salonów.

Przypomnijmy, w pierwszym kwartale tego roku firma H&M otworzyła 72 nowe sklepy. Dla porównania w tym samym okresie w 2013 roku rozpoczęły działalność 54 salony. Grupa w tym czasie zdecydowała się też zamknąć 12 salonów na świecie, czyli tyle samo, ile w pierwszych 3 miesiącach roku ubiegłego.

Plany Gruoy na ten rok zakładają otwarcie 375 nowych sklepów. Więcej flagowych sklepów znajdzie się w największych miastach, m.in. w Melbourne, w Mediolanie, w Szanghaju, w Monachium, a także na Manhattanie – przy Piątej Alei i Herald Square.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska