Rozwój e-commerce w Polsce

Jak analizować rynek online, jak w sieci skutecznie prezentować ofertę, jakie wnioski wyciągać ze sprzedaży internetowej. Odpowiedzi na te pytania znajdziesz na seminarium organizowanym pod patronatem Evigo.pl

Impreza odbędzie się 26 czerwca w Warszawie. Maciej Gałecki z Bluerank opowie jak właściwie analizować sprzedaż online, by sukcesywnie ją zwiększać.

Trendy dla e-commerce

„Będę chciał przedstawić informacje o tym, jak szeroko pojęty e-commerce powinien wykorzystać informacje o zachowaniach internautów do optymalizowania swojego biznesu i maksymalizowania korzyści. Zamiast generować i przerzucać się nieużytecznymi danymi trzeba skoncentrować się na właściwych metrykach i parametrach. Oczywiście pojawią się przykłady takich metryk i ich interpretacji” – powiedział Maciej Gałecki w rozmowie z Evigo.

„Postaram się również opowiedzieć o trzech lub czterech trendach analitycznych na przyszłość, które powinny zainspirować e-sklepy do poszukiwania przewagi nad konkurencją. Poruszę między innymi temat integracji danych z wielu źródeł, integracji aktywności online i offline użytkownika-klienta oraz in-store analytics” – dodał.

Edukacja ponad wszystko

Piotr Oracz z intellive.pl wyjaśni, dlaczego regularna analiza rynku i konkurencji powinna być elementem strategii rozwoju sklepu. Seminarium zakończy prezentacja Dawida Prymasa z Orbitvu.

„Podstawowym celem seminarium jest edukacja i dzielenie się wiedzą. Lepiej wyedukowany rynek rozwija się szybciej. Temat sprzedaży jest szczególnie ważny, zwłaszcza przy łączeniu kanałów sprzedaży – online z offline – warto zadbać o jedną, spójną strategię.”- wyjaśnia Justyna Skorupska, przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, która organizuje imprezę.

Rozwój e-biznesu

W programie e-Commerce Polska business mix przewidziano 8 seminariów zawierających najistotniejsze zagadnienia służące rozwojowi biznesu e-commerce: Customer experience, e-legislacja, e-logistyka i dystrybucja, e-płatności, marketing online w e-commerce, oprogramowanie dla e-commerce, RTB, sprzedaż online.

„Do tej pory w seminariach e-Commerce Polska business mix wzięło udział prawie 200 osób z ponad 80 firm. 15 ekspertów branżowych wygłosiło 20 prelekcji na temat e-marketingu, e-logistyki, e-legislacji oraz customer experience. Spotykamy się z bardzo pozytywnym odbiorem tej formy zajęć, a najlepszym tego dowodem są uczestnicy, którzy wracają na kolejne seminaria.” – tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska, członek zarządu Izby.

Patronem medialnym imprezy jest Evigo.pl