Galeria Warmińska

Ryłko, Wojas, Vans oraz Kazar to kolejne marki, które zdecydowały się na otwarcie swoich salonów w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Kolekcje trzech polskich producentów obuwia od 5 września będą dostępne dla klientów.

– Najemcy Galerii Warmińskiej, dobierani pod względem różnorodności oraz komplementarności, reprezentują szeroki wachlarz branż oraz zróżnicowaną ofertę produktową. Vans dołącza do marek outdorowych oraz sportowych, takich jak Adidas/Reebok, 4F Sport, Nike, HiMoutain oraz sieci Martes Sport. Ryłko, Kazar i Wojas wzbogacą ofertę marek obuwniczych: Gino Rossi, Ecco, Entra, CCC, Deichmann– informuje Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.

Kazar, marka należąca do obuwniczej spółki modowej Kazar Footwear, otworzy swój pierwszy salon nie tylko w Olsztynie, ale w całym województwie warmińsko – mazurskim. Lokal będzie miał powierzchnię 170 mkw. Aktualnie Kazar posiada 49 salonów w Polsce oraz jeden w Rumunii. Koncepcja rozwoju sieci zakłada powstawanie ekskluzywnych punktów w najbardziej prestiżowych centrach handlowych zlokalizowanych w strategicznych punktach największych miast Polski oraz Europy.

– Województwo warmińsko-mazurskie to jedyny region Polski, w którym marka Kazar nie była jak dotąd dostępna. Budowa nowego kompleksu handlowego jest świetną okazją, by tę lukę wypełnić. Galeria Warmińska – największy tego typu obiekt w Olsztynie – jest miejscem wielofunkcyjnym, a przez to bardzo atrakcyjnym dla klientów– mówi Renata Niećko, wiceprezes zarządu spółki Kazar Footwear.

Salon Ryłko o powierzchni 100 mkw. otwarty zostanie na poziomie 0. Ekspansja marki na ogólnokrajową skalę rozpoczęła się w latach 90. od wybudowania fabryki w Kalwarii Zebrzydowskiej. Obecnie ogólnopolska sieć detaliczna liczy ponad 93 sklepy, zlokalizowane głównie w galeriach i centrach handlowych. Do końca 2014 roku Ryłko planuje przekroczenie liczby 100 salonów na terenie kraju. – Przy wyborze lokalizacji kierujemy się wieloma względami. Bardzo ważny jest wybór odpowiedniego centrum handlowego, a także samo umiejscowienie wewnątrz obiektu. Dobra lokalizacja gwarantuje odpowiedni przepływ potencjalnych klientów, co przekłada się na uzyskiwane wyniki sprzedaży – wyjaśnia Konrad Grabski, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej.

Wojas, który w Galerii Warmińskiej otworzy salon o powierzchni 115 mkw. na poziomie 0., funkcjonuje na polskim rynku od 1990 roku. Oferta produktowa marki obejmuje skórzane buty damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Obecnie Wojas posiada 154 salony firmowe w Polsce, 8 na Słowacji oraz 2 w Pradze. Dodatkowo, kolekcje dostępne są w salonach franczyzowych w Rosji, Białorusi i na Ukrainie.

Ostatni z najemców, Vans, znajdzie się na poziomie 1. i zajmie powierzchnię 130 mkw. Będzie to pierwsza monobrandowy sklep tej marki w Olsztynie. Oferta produktowa obejmuje buty oraz akcesoria sportowe. Obecnie brand posiada 84 lokalizacje w Europie, z czego 11 w Polsce. Do końca 2014 roku planowane jest otwarcie kolejnych 2 salonów.

Ryłko, Kazar, Wojas oraz Vans znajdą się w gronie 170 salonów handlowo – usługowych, które zostaną otwarte w Galerii Warmińskiej.

Obiekt zostanie otwarty 5 września. Wartość inwestycji realizowanej przez MGC Inwest sp. z o.o. to 100 mln euro.